Gå til innhold

Steam til interriørvask?

Recommended Posts

Skrevet

Kona maser på meg om at vi må få oss en damprenser i hus. Hun er hjemme i barnepermisjon og ser litt for mye på tv. Der så hun en damprenser som så vanvittig effektiv ut, og som hun vil kjøpe til rens på badet o.l.

Jeg vet at mange også bruker steamere til å rense interiør i biler. Har bl.a sett snutter på Youtube av dette der metoden ser usansynlig effektiv ut. Etter et kjapt søk på DW fant jeg dennetråden.

Har dere noe erfaring med damprensere, evt. vet om noen slik at jeg:

1. kan unngå å kjøpe noe fra tv- shop

2. kan kamuflere et "verktøy" til bilpleie som et redskap til huset ;)

Skrevet

Ah, godt du tar opp dette Hulders, for jeg har også sett flere videoer om dette på bl.a Youtube. Og det ser jo bra ut, men det jeg stusser på er jo at om man er i nærheten av brytere til vindusheiser og andre funksjoner, så kan det jo fort komme fuktighet nedi / innimellom?

Men at det ser bra ut er det jo liten tvil om! Hmmm, frua her hjemme og kjøpte en steamer for noen år siden. Den er bare slik en liten nett sak, som har vært stuet bort i et skap siden....Kanskje jeg skal dra den frem og prøve meg frem :D

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Hvilke modeller og hvilken pris snakker vi om? Ser også at Kärcher har steamere, men det betyr ikke så mye så lenge jeg ikke har peiling :) Hva er store nok modeller?

Har du en eller to du kan anbefale Bernhard? Jeg går ut fra at evt. god pris jeg kunne fått fra deg blir spist opp i frakt? Du har ikke tenkt deg til Stavanger i nærmeste fremtid?? :D

Hvilken har du, Kjetil? Går ut fra at den er minst to nummer større enn det jeg trenger :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Foma Steam 3000 funket fint her i huset, vasket kjøkken, bad, fliser, fuger osv...

Holder du øl og biff hele helga så kjører jeg nå :D

Skrevet

hehe - hiver biffen på panna nå, og øllen står i øleskapet :D Den e grei!

Kjente forresten plutselig at en av øllene ropte på meg nå...

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Hehe, kjenner det hyler jeg også, men venter til imorgen jeg...

Jeg vil ikke ha biff i panna, men grillet på en skikkelig Weber med minimum 4 brennere...

Skrevet
Hehe, kjenner det hyler jeg også, men venter til imorgen jeg...

Jeg vil ikke ha biff i panna, men grillet på en skikkelig Weber med minimum 4 brennere...

Å jeg som skulle be deg på grillfest Bernhard, men Weberen min har desverre bare 2 brennere :)

Men jeg er god på biff da.. :P

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Er litt gammeldags på grillinga, så jeg sverger till kull jeg da, men Weberen står klar den :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Er det ingen fra finnmark her med en Weber med minimum 4 brennere?

Har bare lyst og se gutten kjøre fra moss til finnmark for en biff :lol:

General Lee
Skrevet

Noen som har en weber med 4 brennere å låne?

Liten søndagstur til finnmark hadde vært fint.

Skrevet

Hva med steameren min da gutter? Noen flere med erfaringer??

Nå er jeg snart ferdig med øllen min, så nå er jeg klar for å vite litt mer om steamer :)

General Lee
Skrevet
Har FOMA Steam 3000 jeg, koster 2000 kr. Men skulle nok ha hatt en større.

Fornøyd ellers?

Funker vel bra til hobbybruk?

Skrevet

Kan noen fortelle hva som er typisk for en god/dårlig steamer?

Temperatur,steam mengde .......?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår