Gå til innhold

Morsom Finn annonse, Opel Astra 1.8L 95 mod

Recommended Posts

Kristian Nafstad
Skrevet

Så noen delte denne på Facebook, og tenkte det kunne være morsomt å dele den videre med folket her.

Link: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36279603

Annonsen starter med

En klok mann sa en gang at "Opel er en rullende utgift". Jeg kunne ikke ha vært mer enig.

Happy readin'!

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Det gjelder å være kreativ i annonsene sine. Går ofte sport i dette blant billigbilene. Denne var forøvrig en av de bedre! Og ærlig, ikke minst.

Finn.no delte annonsen gjennom sine FB-sider også, så denne blir nok solgt kjapt tipper jeg. :)

*2014 BMW i3

*2025 Tesla Model Y LR

*2022 Polaris Nordic Pro 650

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Hahahaha :D

Min mor hadde en Vectra A som var ganske humørsyk og hadde en del av de samme symptomene også :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Jeg har alldri hatt opel men har blitt advart mot å kjøpe meg opel av så å si alle som driver med bil.Men alle biler har sin svakhet :)

• Forhandlere
Concker
Skrevet

Jeg har alldri hatt opel men har blitt advart mot å kjøpe meg opel av så å si alle som driver med bil.Men alle biler har sin svakhet :)

Hovedproblemet på eldre opel er nok rust ;)

Er jo litt som alle biler, blir de behandlet bra så varer de mye lenger.

Min gamle (første bil). En Omega b 94modell som fattern kjøpte i 99-2000 har enda ikke hatt en eneste verksted tur :o

Eneste som ryker på den er kam føleren som er lett å skifte selv, og billig å kjøpe inn. Flott stor bil med god komfort..

Men dessverre som med alt annet av opel så ruster det ;) Men den går som ei klokke den dag i dag!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår