haarstad

Produkt på grill

Mulig jeg skal detaile en golf gti av denne typen.post-4607-0-56688100-1343285937_thumb.jp

Eier synes grillen har blitt blass, så oppfriskning av den stod på ønskelista. Ser ikke for meg å bruke polytrol, da det vil ta lang tid å påføre. Har stående Pneu og Bare Bones. Er noen av de bra på slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig hadde jeg investert den tiden det tar å legge på Polytrol. Da slipper du gjøre det så ofte ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den. Men er ikke sikkert kunden vil betale ekstra for den tiden, hvis det finnes en lettere løsning :) Har sprayet på pneu rundt emblemet, så han skal gi tilbakemelding på holdbarheten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaling eller ikke, jeg hadde lagt polytrol på grillen uansett :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skulle ta såpass mye lengere tid med polytrol enn med f.eks pneu, og ihvertfall ikke at det skulle ta såpass mye mer tid at jobben blir merkbart dyrere. Her snakker vi om minutter, og jeg ser rett og slett ikke problemstillingen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Valetpro protectant i en sprayflaske og sprayer godt over.

Og så tar jeg og bretter en MF klut rundt en finger, og så er det bare å ha god tålmodighet når trykker fingeren inn i hvert lite "hull".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel prøve meg på poly hvis det blir aktuelt da :) Har bare erfaring på støtfangerer/store lister der jeg bruker svamp for påføring. Så bare for meg en tålmodighetsprøve å dra over med pensel i hvert hull, da det er MANGE :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fukt en tynn appl.pad av skum med polytrol, så tar du den grillen der på no-time ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol er nok det beste, de to andre kan du også bruke om du/eier ønsker det..

Jeg ville nok gjort som andre her uansett hvilket produkt du ender på:) Tror ikke du bruker no mer enn max en halv time på den grillen, om du legger godvilja til:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive