Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Da har jeg våtslipt.polert med DA maskin og vokset bil (panser) for aller første gang :D

6-7-2012022.jpgDSC_0055.jpg6-7-2012027.jpg

• DCN Poeng 3
Kristian Nafstad
Skrevet

Det så virkelig bra ut! Kanskje jeg også skal prøve på det...etterhvert...

Ja, hva brukte du? :-D

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Det så virkelig bra ut! Kanskje jeg også skal prøve på det...etterhvert...

Ja, hva brukte du? :-D

Takk for det :) Synes så absolutt du må prøve :)

Av produkter har jeg brukt Scholl s3,s17+ og avsluttet med s40,Brukte Uber orange,grønn og blå pads på Kestrel DAS 6 Pro DA maskin.

Voksen jeg har brukt er Dodo juice blue velvet....Våtslipte forresten med 1500 papir...

Skrevet (endret)

Du tok skikkelig wipedown og sjekket grundig med mye lys før du la voks for å være sikker på å få vekk alle slipesporene?

Med mindre du har myk lakk så kan det ta litt tid med å få det vekk med kun DA maskin...

Endret av CFM
Torkild
Skrevet

Ble vakkert dette, godt jobba. :thumbup:

(Driver på i samme gate selv for tiden... :ph34r: )

Skrevet

Du tok skikkelig wipedown og sjekket grundig med mye lys før du la voks for å være sikker på å få vekk alle slipesporene?

Med mindre du har myk lakk så kan det ta litt tid med å få det vekk med kun DA maskin...

Ja gjorde så godt jeg kunne men ser vel kanskje ikke skikkelig sluttresultatet før sola titter frem,det kan jo bli spennende ? :)

Kristian Nafstad
Skrevet

Har de samme produktene selv, og tyskerbil ja. Si fra når du har fått sjekket åssen lakken i sola da ;-) Snart fjerner jeg alle steinspruta mine også, hvis det ble bra ;)

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Ble vakkert dette, godt jobba. :thumbup:

(Driver på i samme gate selv for tiden... :ph34r: )

Hvordan går d med våtslipinga og poleringa du holder på med ,bra ?😊
Skrevet

Skeptisk til at 1500 forsvinner med S17 på DA. Jeg bruker som regel å måtte kjøre S3g på gul, 1500++++rpm for å fjerne P2000

Simen
Skrevet

Den er jeg også skeptisk til. Tok du wipedown en til flere ganger?

Skrevet

Jeg er generelt skeptisk til å rette opp etter våtslip med DA maskin, men det står jo klart og tydelig i post nr. 5 at han har brukt både S3, S17 og S40 :)

Skrevet

Ser det bra ut etter skikkelig wipedown og inspeksjon under lysrør så er det greit.

Ja, jeg vasker med svamp!

Torkild
Skrevet

Hvordan går d med våtslipinga og poleringa du holder på med ,bra ?��

Det går bra, du kan se hva jeg har fått til HER

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår