MBarne

Gtechniq G4 Polish

Skal en tur ned til tyskland og tenkte å gå over frontvinduet med G4 og deretter G1 og G2 før vi kjører, men lurte på en ting som jeg trenger svar på rimelig kjapt viss noen har vært borti dette før:

Kan jeg maskinpolere vinduet med G4 før jeg går over med G1, eller skal det gjøres for hånd? :wacko:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale deg å gjøre det for hånd. Maskin vil sannsynligvis bare ta lenger tid og du vil få samme resultat. G4 er ikke beregnet som polish med maskin for å fjerne riper, vil heller betegne den som en konsentrert glassrens som fjerner alt av urenheter før påføring av ruteforseglinger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale deg å gjøre det for hånd. Maskin vil sannsynligvis bare ta lenger tid og du vil få samme resultat. G4 er ikke beregnet som polish med maskin for å fjerne riper, vil heller betegne den som en konsentrert glassrens som fjerner alt av urenheter før påføring av ruteforseglinger.

ok, hjertelig takk for svar. Da bruker jeg bare en pad som jeg bruker til voks eller lignende?

Kjøpte det forøvrig hos dere ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke en påføringspute til voks, men da bør du gni den inn i sirkulære bevegelser med en del press. Hvis du har en håndpoleringspad vil jeg heller anbefale deg å bruke den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive