Gå til innhold

Recommended Posts

Christoffer A
Skrevet

Et meget, meget godt stykke arbeid :thumbs: Må bare bukke pent og berømme tolmodigheten din og sansen for detaljer!

Cred er gladelig servert, og dette bør uten tvil, være nok en plass i HOF :fun:

Skrevet

Din beste S&S slik jeg ser det! Utrolig gjennomført, gode detaljer og en god jobb! Ble, som alltid, veldig imponert over din write up også :) Denne har jeg nominert til HOF da den virkelig fortjener en plass der. Cred er gitt Simen :)

Simen
Skrevet

Christoffer: Takk skal du ha for det. ;)

Jac: Takker og bukker. Dette er vel den jeg er mest fornøyd med også ja. :)

Christoffer H
Skrevet

Meget, meget bra, Simen! :o:D Må si jeg beundrer din tolmodighet! :)

Som nevnt over her, din læringskurve er bratt! Absolutt HOF verdig denne her også :)

Håper du ikke blir helt borte fra S&S fronten fremover? ;) Cred er selvfølgelig gitt :thumbup:

Simen
Skrevet

Takk for hyggelig tilbakemelding, Christoffer! :)

Håper du ikke blir helt borte fra S&S fronten fremover? ;)

Vi får se. ;)

Skrevet

Du er en syk syk mann :thumbs: Helt fantastisk arbeid du har utført her! Utrolig bra resultat! Cred!! ;)

Simen
Skrevet

Jeg er kanskje litt syk. :D Takk skal du ha Rune. :)

cotte78
Skrevet

Jeg sliter med å laste alle bildene i tråden, prøvd å lese tråden på to forskjellige pc`er.

Men de bildene jeg får opp, er mere enn nok til å gi en vellfortjent cred. :)

Veldig bra fokus på detaljer.

Du fikk bort slipe ripene etter våtslipingen også, bra jobba. :)

Dette er en jobb i øverste klasse.

Simen
Skrevet

Skjønner. Skovdahl fikk S&S'en på PM av meg og sa at han fikk opp alle bildene mye lettere da. Kan sende den til deg også så kan du (kanskje) få sett alle bildene der. ;)

Takk skal du ha for cred. :) Var morro å våtslipe den ripa ja, da jeg egentlig ikke hadde trodd at det skulle bli så bra, men det gikk over all forventning.

cotte78
Skrevet

Takk for PM, det fungerte utmerket. :thumbup:

Skal sette av mere tid i morgen, så jeg får sett gjenom tråden nøye. Det fortjener den virkelig.

Simen
Skrevet

Hyggelig å høre, cotte78! :)

Om det er flere som ikke får opp bildene skikkelig i tråden, så er det bare å si ifra da det ser ut til å funke perfekt på PM. :thumbup:

Skrevet

helt rått , her sitter jeg kl 2 på natt og leser, startet bare med å kike litt men så klarte jeg ikke å leve å lese igjenom alt , og har nettop lest ferdig , ble helt imponert av dette, fantastisk arbeid og så mye skriv og bilder er noe å¨virkelig være stolt over ;) veldig bra,

Flott bil ikke minst og den ble enda bedre når du hadde hatt den well done ;)

Simen
Skrevet

Tusen hjertelig for hyggelig tilbakemelding. :)

Ja jeg likte bilen svært godt. Og min kommende svigermor sa faktisk at det var den vakreste bilen hun hadde sett noen gang. :D

helt rått , her sitter jeg kl 2 på natt og leser, startet bare med å kike litt men så klarte jeg ikke å leve å lese igjenom alt , og har nettop lest ferdig , ble helt imponert av dette, fantastisk arbeid og så mye skriv og bilder er noe å¨virkelig være stolt over ;) veldig bra,

Flott bil ikke minst og den ble enda bedre når du hadde hatt den well done ;)

• 1 year later...
Skrevet

utrolig . fantastisk utført arbeid. Har samme bil selv og lurer på en ting. Brukte du noe annet enn swissvax alcantara rens på setene ? tenkte eg skulle ta en runde på mine seter :)

• 6 months later...
Skrevet

Dette var virkelig godt utført arbeid :thumbup:

Men jeg kunne tenkt meg å lest resten og fra sånn ca dag 6 ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår