Kristian Nafstad

Fix It Pro

Hei,

Jeg må bare spørre om noen virkelig har prøvd Fix It Pro. Dette har blant annet gått på TVen (Tvins), noe som kan gå på TVen hvis jeg skal jobbe sent og ikke orker å strekke meg etter kontrollen.

Her er link til produktet: http://www.tvins.com.../fix-it-pro.php

Dette er jo et produkt at selv lakkerere bruker der for å slippe å lakkere over der det kun er riper. Den kan fjerne shoppingriper osv.

Jeg har ikke, og har ingen planer om å teste dette produktet, men hadde vært artig om noen hadde delt litt erfaringer dersom de har testet det. Virker det i det heltatt?

Endret av kristian_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet et par stk her har testet den. Det fungerer i grunn som klarlakk på tusj. Den demper ripene ganske bra, men det ser ikke alltid like bra ut utenfor ripa heller. Holdbarhet vet jeg ingenting om. Men at den fjerner bulker det tror jeg ingen har påstått :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet et par stk her har testet den. Det fungerer i grunn som klarlakk på tusj. Den demper ripene ganske bra, men det ser ikke alltid like bra ut utenfor ripa heller. Holdbarhet vet jeg ingenting om. Men at den fjerner bulker det tror jeg ingen har påstått :P

Jeg mente shoppingriper, sorry, rettet på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke dette produktet hadde vært innom DCN, så da beklager jeg ;-)

Hva....de fleste her inne digger jo slike easy fix produkter....tv shop er jo konge... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva....de fleste her inne digger jo slike easy fix produkter....tv shop er jo konge... :P

Jeg skjønner bare ikke at de kan selge slike produkter. Jeg tenker at det ikke blir noe pent, men selvfølgelig er jo "easy fix produkter" noe man digger, da kan man slippe å evt lakkere opp igjen. Deg om det at TV Shop er konge, hehe!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive