roythomas

Noen som vil polere bilen min? (Sarpsborg)

Hei!

Lurer på om det er noen flinke folk her inne som har lyst til å polere opp bilen? Det er en del vaskeriper og div. andre riper på bilen.

Bilen er en Ford Fiesta 2009 mod. Hele bilen utenom taket ble lakkert høsten 2010. Ikke pga noen bilulykke, men pga datteren min skulle være snill å vaske bilen våres. Da brukte hun en bøtte med sølevann og stålbørsten til grillen. Tanken var god men bilen så ikke like god ut for å si det sånn :unsure:

Så derfor ble den lakkert. Den ble tatt gjennom forsikringen og lakkert på et lakkeringsverksted, så det er en ordentlig utført jobb. Selv om det er et par steder det er støvkorn i lakken...

Jeg liker å polere selv, men nå er jeg rimelig lei av å aldri bli fornøyd det jeg gjør. Kanskje pga billige produkter (billige maguire's produkter) og en billig maskin...?

Så om noen vil ta på seg en jobb på denne bilen så hadde det vært VELDIG fint :)

kjører gjerne bilen til andre steder i Østfold.

Veldig fint om dere kan komme med tips til folk jeg kan kontakte også. Regner med dere vet om en del flinke folk. Vil ha noen som kan dette og ikke ha bilen min som et prøveprosjekt :)

Hilsen

Roy

Endret av roythomas
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive