ADR

Kommentarer til handleliste

Da er det på tide å oppgradere litt på produktsiden.

Foreløpig er handlelisten slik:

1 Flex PE 14-2 150

1 Bakplate liten

1 Bakplate medium

2 Lilla pad, medium

2 orange pad, medium

2 Svart pad, medium

2 Lilla pad, liten

2 orange pad, liten

2 Svart pad, liten

1 Spiderpad, medium

1 Bilt Hamber Autofoam

1 Bilt Hamber Surfex

1 Poleringskit

1 s30+ Easy Clean

1 3M Maskerinstape, grønn

1 kw-fl, 3-pack Kwasar Mercuri Pro (1L) Sprayflasker

1 Ledlys, Fenix Gear TK11 R2

1 Scholl våtslipe kit

1 SV Shield voks

1 Mothers, dekkbørste

1 SV Detaljkost

Fra før av har jeg en to-hodet Biltema DA med Sonax pads, MG UC, MG DC Carnauba mm.

Har også Prickbort, NXT Gen såpe, mikrofiber og div annet.

Har bestemt meg for å gå rett på en roterende maskin for å kunne korrigere lakk litt mer effektivt, så får jeg satse på at Biltemamaskinen kan ta seg av evt holos..

Har valgt å gå for Scholl poleringsmidler og pads i denne omgang, samt SV Shield som LSP (etter å ha lest meg igjennom en del diskusjoner her på forumet)

Tips og innspill til handleliste mottas med takk!

Endret av ADR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mangler Scholl S3 Gold og S17+ for seriøs korrigering. Du kommer ikke langt med bare S30+ Easy Clean hvis du skal ta tyskertraller med knallhard lakk...

Ville kanskje slengt med noen gule Scholl-pads også, og muligens hvit/svart og hvit/rød spiderpad hvis sjappen du skal handle hos har dette på lager. Du vil uansett komme langt med lilla og oransje pads og nok tålmodighet. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mangler Scholl S3 Gold og S17+ for seriøs korrigering. Du kommer ikke langt med bare S30+ Easy Clean hvis du skal ta tyskertraller med knallhard lakk...

Ville kanskje slengt med noen gule Scholl-pads også, og muligens hvit/svart og hvit/rød spiderpad hvis sjappen du skal handle hos har dette på lager. Du vil uansett komme langt med lilla og oransje pads og nok tålmodighet. :)

Takker for svar :)

I poleringskit'et et det både S3+ Gold, S17+ og S40, i tillegg til et par pads. ;)

Når det gjelder gule Scholl pads så har jeg forstått det slik at de lilla har omtrent samme cut, men at de er bedre å jobbe med.

Spiderpad er bestilt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive