Gå til innhold
Hnorstrøm

noen som har testet Car Ultra Ion?

Recommended Posts

Hnorstrøm    4
Hnorstrøm

Hei, lurte på om det er noen Der ute som har testen car ultra ion? Skal vist være vask, rens og polish i en og samme flaske uten bruk av vann faktisk?? Er rimelig optimistisk ang dette :) (www-dwg-norway-no)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Det er vel et produkt i en lang rekke produkter av denne typen :) produktet som er veldig vanlige i USA der bilene mest blir støvete. Om de noen gang blir detailer aksepterte tviler jeg på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Jeg ville ikke vært rimelig optimistisk angående denne prosedyren:)..

Men som nevnt om det kun er støv på bilen, kan man vel få et annet resultat enn man startet med. Men vask,rens og polish i samme step? Har jeg forstått det riktig? Jeg kan ikke helt klare å se for meg hvordan dette skal gå. Det er vel kanskje ikke maskin inne i bildet,men hvordan blir ev pad etter en halv bil:)?

Er jo ganske viktig å ha så rent panel som mulig før du begynner med polish/rens.

Jeg har et par kolleger som ikke er veldig nøye med å bruke børste på pad, eller vaske etter bruk. De bruker opp 2-3 meguiarspads på en bil, jeg brukte en pad på 2 hvite ss-lakk vivaro, renset/vasket pad ofte og etter bruk kunne man ikke se forskjell på padden. Mulig litt tynnere, men de blir jo trykket litt sammen. Er jo litt forskjel på poleringsteknikk og sånt men ren pad er Alfa Omega:)

Ble litt ot, men håper det var noe fonuft i alikevel:)

P.S om jeg har misforstått noe,må jeg beklage:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hnorstrøm    4
Hnorstrøm

Var bare noe jeg leste i et blad, der hadde de skrevet vask, polish og wax i samme flaska :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig