19quiz76

Bra, Møller!!

M堳kryte litt av Mller (Etterstad) - var innom og fikk fikset seteminnefunksjonen og alt var topp. Oppdaget da jeg skulle kjre av g岤e at frersetet hadde f崴 seg en skade i skinnet p堳idesttten av sitteputen (se bilde).

b00b3ab3-84d1-b299.jpg

Siden bilen bare har g崴 5.000 km og er 4 mnd gammel, syntes jeg dette var litt rart uavhengig av om jeg selv eller mekanikeren var skyldig i skaden. Gikk inn igjen, verkstedsmesteren ble med ut og kikket p堳et. Han prvde med litt Autoglym Leather Care, men konstaterte raskt at skinnet var skadet. Han sa det var en feilproduksjon, og at skinnet m崴e trekkes om. Satt opp time over sommeren uten 堭ukke. Fikk ogs堭ed Autoglym'en gratis.

Veldig kult 堭te s宮 "Dette skal vi selvflgelig fikse"-holdning, man kan si det bare skulle mangle, men det skjer ikke alltid overalt likevel.

Kan forvrig nevne at denne episoden er representativ for mine positive erfaringer b夥 med salgsavdelingen og verkstedet deres - s堲ose dem som roses br :)

post-4030-1339064950,81_thumb.jpg

Endret av 19quiz76
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for alle rare tegn - aner ikke hvorfor det skjer..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott service av dem!

kan også skryte litt av Møller her i Ålesund.

Jeg var drittlei av eksamenslesing og bestemte meg derfor å dra til Møller for å se på Scirocco. Da jeg kom til uteplassen så jeg lenge etter en demobil, men så ingen. Jeg gikk da inn å spurte om de ikke hadde en jeg kunne prøve, men ble beklaget at de ikke hadde en demobil av denne lengre.

Jeg gikk da rundt å så på en utstillingsmodell som de hadde stående inne. Prøvdesatt den å så på div. utstyr. Etter en liten stund hører jeg i bakgrunnen "Meringdal skal prøve sciroccoen. Kjør den ut!"

Da kommer det et par karer som ble beordret om å flytte en 4-5 biler ut av lokalet som stod i veien (siden roccoen stod helt inntil vinduet) før de kjørte den ut. Jeg fikk da en kosetime med en fantastisk bil, og utrolig bra service hos Møller :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tapatalk og noen locale-innstillinger som ikke helt spiller på lag...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The Chinese are taking over!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt og se at noen er fornøyd med Møller! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe rart med Tapatalk til tider. Hvordan mobil brukte du når du skrev dette? og har du siste versjon av Tapatalk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iPhone med siste versjon - det dukka opp etter jeg hadde vært inne og redigert innlegget. Dette er også skrevet på iPhone, uten problemer.. Rare greier

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive