Gå til innhold

Forslag til (usedvanlig) morsomme selskapsleker?


Swissvax / Dag

Recommended Posts

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Heisann :)

jeg skal feire meg som om ikke så lenge og er på søk etter noen (helst hysterisk) morsomme selskapsleker/underholdning.

Flasketuten og slikt er litt barnebursdag vil jeg tro, men kom bare med forslag om dere har vært med på noe dere fant veldig morsomt - alt fra rene leker til konkurranser og skue-/rollespillsaker. Kravet er at det har høy humorfaktor :)

PS; Det bør være leker hvor man beholder klærne på... :P

/D

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Straffesparkkonkurranse er morro både som full og som edru!Hånda/fingeren på flaska og se på den, og spring så fort som mulig rundt den 10 runder :) Der har du lett 30 minutter med masse latter og tårer :)

Og drikkekonkurranse.Gi en etter en flaske 0,33ltr øl med sugerør som står ned i bunnen og brettet over kanten.Da går ølla rett ned.Rekorden min er forresten 2,9 sekunder :) Bør kun gjøres en gang, da 2 eller fler lager mye trykk i magen, og da kommer alt opp uten forvarsel med dobbelt trykk!Gjort dette flere ganger.Herldigvis kommer det kun øl opp igjen :P Men en flaske rett ned er helt trygt!

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...? hæ? :)

Fra et radioprogram.

Man blander tre ingredienser med en stavmikser og så gjetter deltakerene på hva miksen inneholder.

Ser for meg det er ypperlig moro for et artig lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Skal dere deles inn i grupper som gjør vær sin aktivitet, eller skal alle være med på det samme heletiden også skal dere veksle? Hvormange personer er det snakk om? :)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sjekk hvor mange toaletter det er der, finner du 2 stk, så gi 3 av deltakerene lakserende middel i maten, stol leken med en tvist :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like artig å se hvem som får skylda for å ha skrudd opp termostatene i alle rommene en finner, dagen derpå ;)

Funker serdeles bra hos folk med vannbåren varme ;) Er ikke fullt så artig å legge seg i 32+, dritings.. hehe ;)

Dog, det er jo ikke noe drikkelek eller selskapslek..

Endret av Suvdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Jeg var på 60-årslag i oslo med Avis bilutleie nylig. Vi var da ute på en plass som het Kavringen?

Her hadde vi ulike aktiviteter. Den mest gøyale var der vi ble delt inn i flere lag.. Vi var ca. 7 stk på hvert lag og det ble satt opp 5 lag mot hverandre. Vi fikk da hver våres ølbrille (promillemasker) og det ble laget en hinderløype av kjegler på en mark.

Casen var å fullføre hele bana, litt sikksakk og litt rett frem, med mest mulig drikke i et halvliterskrus.

Utrolig artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Takk for flere gode forslag :) må si den siste virket veldig morsom - men hvor får man tak i promillebriller? :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...