Dag/Swissvax

Forslag til (usedvanlig) morsomme selskapsleker?

Heisann :)

jeg skal feire meg som om ikke så lenge og er på søk etter noen (helst hysterisk) morsomme selskapsleker/underholdning.

Flasketuten og slikt er litt barnebursdag vil jeg tro, men kom bare med forslag om dere har vært med på noe dere fant veldig morsomt - alt fra rene leker til konkurranser og skue-/rollespillsaker. Kravet er at det har høy humorfaktor :)

PS; Det bør være leker hvor man beholder klærne på... :P

/D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STAVMIKSER!! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STAVMIKSER!! :D

Eh...? hæ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Straffesparkkonkurranse er morro både som full og som edru!Hånda/fingeren på flaska og se på den, og spring så fort som mulig rundt den 10 runder :) Der har du lett 30 minutter med masse latter og tårer :)

Og drikkekonkurranse.Gi en etter en flaske 0,33ltr øl med sugerør som står ned i bunnen og brettet over kanten.Da går ølla rett ned.Rekorden min er forresten 2,9 sekunder :) Bør kun gjøres en gang, da 2 eller fler lager mye trykk i magen, og da kommer alt opp uten forvarsel med dobbelt trykk!Gjort dette flere ganger.Herldigvis kommer det kun øl opp igjen :P Men en flaske rett ned er helt trygt!

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh...? hæ? :)

Fra et radioprogram.

Man blander tre ingredienser med en stavmikser og så gjetter deltakerene på hva miksen inneholder.

Ser for meg det er ypperlig moro for et artig lag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takk for gode forslag - keep'em coming :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chairgame er jo perfekt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gammal lek (fra de yngre dager), var jo en shot hver gang Postmann Pat feilgirer...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere deles inn i grupper som gjør vær sin aktivitet, eller skal alle være med på det samme heletiden også skal dere veksle? Hvormange personer er det snakk om? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk hvor mange toaletter det er der, finner du 2 stk, så gi 3 av deltakerene lakserende middel i maten, stol leken med en tvist :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid like artig å se hvem som får skylda for å ha skrudd opp termostatene i alle rommene en finner, dagen derpå ;)

Funker serdeles bra hos folk med vannbåren varme ;) Er ikke fullt så artig å legge seg i 32+, dritings.. hehe ;)

Dog, det er jo ikke noe drikkelek eller selskapslek..

Endret av Suvdal
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på 60-årslag i oslo med Avis bilutleie nylig. Vi var da ute på en plass som het Kavringen?

Her hadde vi ulike aktiviteter. Den mest gøyale var der vi ble delt inn i flere lag.. Vi var ca. 7 stk på hvert lag og det ble satt opp 5 lag mot hverandre. Vi fikk da hver våres ølbrille (promillemasker) og det ble laget en hinderløype av kjegler på en mark.

Casen var å fullføre hele bana, litt sikksakk og litt rett frem, med mest mulig drikke i et halvliterskrus.

Utrolig artig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flere gode forslag :) må si den siste virket veldig morsom - men hvor får man tak i promillebriller? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Promillebriller ligger til salgs på finn.no :)

Men tror ikke noe overgår dette som "promillebrille", spille fotball med kikkert :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk morsomt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gammal lek (fra de yngre dager), var jo en shot hver gang Postmann Pat feilgirer...

Er det ikke fare for å bli drita før introen er ferdig da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke fare for å bli drita før introen er ferdig da?

Jah?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive