Gå til innhold
Svolp

Skiltholder Detailersclub

Recommended Posts

Svolp    17
Svolp

Hei der!

Skulle til og bestille meg et par Detailersclub skiltholdere da bilen nærmer seg en standard som er en detailer verdig.

Dog... 95 kr for og sende 2 stk skiltholdere ???????

Takk for tilbakemelding ;)

Endret av Svolp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian    187
JensChristian

Størrelsen på disse som er ukurant mtp sending... Selv hentet jeg disse hos Truls på jobben hans :) Brukte mer på diesel og bompenger enn portoen, men hadde ei kjerring som skulle fraktes også og det ble jævlig dyrt med dør-til-dør pakke om hun skulle blitt sendt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svolp    17
Svolp

Vet at det ikke er DCN som setter porto men syntes det er latterlig at det nesten koster en hundre lapp og sende to stk plastbiter...

Skulle bare forsikre meg om at det faktisk er prisen eller om det kan sendes som f.eks brev hvis det ikke allerede er det..(?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Vet at det ikke er DCN som setter porto men syntes det er latterlig at det nesten koster en hundre lapp og sende to stk plastbiter...

Skulle bare forsikre meg om at det faktisk er prisen eller om det kan sendes som f.eks brev hvis det ikke allerede er det..(?)

Hva med å ta kontakt pr pm eller spørre i en annen tråd der dette spm passer inn? Hvis alle skal lage en tråd for hvert eneste lille spm de har, så blir det fort mye unødvendige tråder her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Jeg bruker å bestille slike i fylla, men da helst en og en, aldri tenkt over portoen før nå :P hehe

Men som det sies så er det nok størrelsen som gjør dette, ved brevsending MÅ man være innenfor 35,3 x 25cm, ikke en millimeter over heller, prøvde å sende en pakke som var 36 gange etter eller annet selv, ikke pokker om det gikk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Jeg bruker å bestille slike i fylla, men da helst en og en, aldri tenkt over portoen før nå :P hehe

Men som det sies så er det nok størrelsen som gjør dette, ved brevsending MÅ man være innenfor 35,3 x 25cm, ikke en millimeter over heller, prøvde å sende en pakke som var 36 gange etter eller annet selv, ikke pokker om det gikk..

Lettest å bestille i fylla, da er liksom ALT greit :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Lo godt da jeg plutselig fikk pakke i posten fra Truls med 1 stk skiltholder ja :P Hvis du ser på nettbutikken så ser du at jeg fortsatt ikke har giddi å bestilt opp den jeg mangler, er fortsatt urundt tall i nettbutikken.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svolp    17
Svolp

Jeg syntes det var passende og lage en tråd for og spørre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    534
Dennis

Helt klart passende å lage en tråd. derfor vi har tilbakemelding kategorien ;)

Posten tar penger for inntil gram som ikke var så ille priset. Men så gikk skiltplatene akkurat over en viss grense på hvor lang de kan være. Så det ble da et format tillegg for de. Så mener de havnet på ca 90 kr å sende. Men så har vi plusset på 5kr for emballasje og div utgifter.

Sjekket prislisten til posten nå. Og ser ut som de har endret prisene sine angående format tillegget. Så skal høre med Truls om det har blitt billigere. Så setter vi fort ned prisen, for syntes selv det var en veldig drøy pris. Mener også det lønte seg å pakke inn to og sende hver for seg i stedet for samlet :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Du skal klage over at en ny tråd ble opprettet, men likevel sitter du selv å tuller i den :P

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Ja, er alene om det på dette forumet :)

Du skal klage over at en ny tråd ble opprettet, men likevel sitter du selv å tuller i den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svolp    17
Svolp

Helt klart passende å lage en tråd. derfor vi har tilbakemelding kategorien ;)

Posten tar penger for inntil gram som ikke var så ille priset. Men så gikk skiltplatene akkurat over en viss grense på hvor lang de kan være. Så det ble da et format tillegg for de. Så mener de havnet på ca 90 kr å sende. Men så har vi plusset på 5kr for emballasje og div utgifter.

Sjekket prislisten til posten nå. Og ser ut som de har endret prisene sine angående format tillegget. Så skal høre med Truls om det har blitt billigere. Så setter vi fort ned prisen, for syntes selv det var en veldig drøy pris. Mener også det lønte seg å pakke inn to og sende hver for seg i stedet for samlet :/

Takk for en god tilbakemelding! :thumbs:

Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Husker ikke helt eksakt prisen sist, men var oppe i over 90 kr for å sende, går opp pga dim str og "høyde" over 2 cm også.

Jeg nevnte det også for henne på posten at porto faktisk er høyere en verdien i pakke mht sending av en stk, men de skal vel ha julebord de også da tipper jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Klarer vel å presse høyden under 2 cm, eller bruker du bobleplast kanskje? Mener bestemt at DCN-skiltholderen min er godt under 2 cm tykk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Klarer vel å presse høyden under 2 cm, eller bruker du bobleplast kanskje? Mener bestemt at DCN-skiltholderen min er godt under 2 cm tykk..

Hadde du blitt glad om han hadde brett sammen holdern din til 34,5 cm også da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

1 stk er 57,- i porto, 2 stk er 92,- kr pga høyden over 2 cm med to stk. Bruker ikke bobleplast, kun papir på de, men de går ikke inn i 2 cm malen de har på posten desverre

Så prisen er da 60,- for en og 95,- for 2 i frakt + pakking, normalt så selger vi vel 95% av 2 stk skiltholdere i slengen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Skyter inn et spm her.

Kjøper man f.eks 4, så gjør vel ikke det noe med fraktprisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

120,- mener jeg det er, de blir i klasse: Mer enn 7cm tykk og / eller over 35,3 x 25cm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

120,- mener jeg det er, de blir i klasse: Mer enn 7cm tykk og / eller over 35,3 x 25cm

OK.

Ingenting er gratis :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig