CFM

Skumplast til verktøykasse

Er det noen som vet om hvor man kan finne skumplast, typ ethafoam, e.l. som jeg kan skjære i og lage litt bedre orden i verktøykassa mi? Helst lokalt...

Tenkte å legge ett lag i bunn med gul folie over og så et lag til oppå som jeg har skjært ut passform til vertøyet. Blir veldig orden da. Har en vertøykasse i metall med to skuffer og lokk på toppen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med en musikkbutikk i nærheten. De har skum man kan skjære til selv til bruk i flight cases til gitarer/keyboards/miksere etc. Funker bra til innlegg/foring i verktøykoffert også, bruker det selv når jeg er på veien.

Jeg vet at 4sound i Moss har i hvert fall, og det er ikke håpløst langt unna :)

Billigste og enkleste er nok å stikke innom EL-kjøp/Expert etc å høre om du kan få snoke litt på lageret deres. Garantert mye beskyttelsesembalasje/innlegg i pappesker der som kan brukes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :) Får ta turen til Særp da... Er jo ingen musikkbutikker her lenger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikkbutikk hadde ikke. Så jeg tror heller jeg tar turen ned til modern og fadern for å stjele et liggeunderlag. Det vil nok funke mer enn bra nok tror jeg. :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikkbutikk hadde ikke. Så jeg tror heller jeg tar turen ned til modern og fadern for å stjele et liggeunderlag. Det vil nok funke mer enn bra nok tror jeg. :fun:

Jeg håper den musikkbutikken tilbydde å bestille opp i hvert fall. Dette er elementært i musikkbransjen. :)

Hvis liggeunderlaget ikke blir noen suksess, er det verdt å sjekke ut: http://www.flightcasemt.no/flightcase-kofferter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte det tykkeste liggeunderlaget de hadde på Jysk og lim på sprayboks fra biltema. La liggeunderlaget 3-dobbelt og fresa ut med luftdremmel etterpå, ble ikke som noe man kjøper i butikk, men funker knall!

IMAG0442.jpg

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har skum plast i god kvalitet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive