Den9s

SV cfp Marine - DA eller roterende?

Noen som har prøvt cfp på båt?

Har dere noen anbefalinger, kjøremåte, combos på gelcoat?

Klarer jeg meg med kun denne og SV marine voks etterpå?

Skal gå løs på båten imorgen, så all hjelp settes stor pris på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet den ble brukt i en S&S av en båt, hvis du søker litt finner du den muligens igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at Tyggern her inne har brukt denne på flere båtjobber - send en mld til han så svarer han deg helt sikkert på endel praktiske spørsmål. Om du klarer deg kun med denne er avhengig av båtens tilstand, men den tar relativt bra så det kan hende. Brukes som siste steg før voks :)

/D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde stor lykke med DA i helga. Skal fyre på med roternde på båten som skal taes i kommende helg :)

Scholl A15 på Scholl Orange som ble brukt tdi. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte nesten en hel flaske CFP Marine på søndag. Knallprodukt! Funker utrolig bra på gelcoat. Jeg kjørte stort sett bare et par pass med middels press på ca. 1000 omdreininger, og overflaten gikk fra matt til skinnende blank. Brukte forresten Biltemas oransje pad, som funket over all forventning. Holdbar og rimelig.

Forøvrig har jeg oppdaget at det er mange kvadratmeter på en 43-fots båt, selv uten flybridge. Har hjulpet en kamerat med å shine opp hans båt, og vi har brukt rundt 60 timer til sammen i polering og voksing på det som er utvendig over vannlinja. :blink:

Gruer meg til den skal tas under vannlinja også!

Endret av obimann
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat ferdig å polere nå (yamarin 76dc), cfp var kanon produkt ja, men fant fort ut at den jobbet best med lite press og 3-4 på flexen.

Kjørte hele båten med orange uber.

Kan også skryte av Marine voksen til SV. Enkel å legge samt å buffe, anbefales til andre med båt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Flex'en din DA eller roterende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive