tharshan

Tharshan's Honda Civic 97' VTiR Turbo

70 innlegg i emnet

Hei!

 

Trur faktisk at eg ikkje har laga tråd om bilen min. Kan jo forsåvidt gjere det http://www.detailersclub.no/uploads/emoticons/default_smile.png

 

Denne bilen kjøpte eg 01.11.10.

 

Det vart gjort litt med bilen:

- Heillakkert i orginal farge

- Stod ein B16a2 motor

- Skunk2 innsug

- aem pipercross filter

- type r carbonleppe

- type r vinge

- galfer tuning klosser og skiver frammer og bak

- Blå NGK Hyper Silicone Power Cables og NGK Iridumsplugger.

- Exedy Organic Clutch

- Exedy 9lbs svinghjul

- tanabee eksos

- Energy Suspension ploy.foring i girøverføringa

- 99-00 baklykter

- aem fuelrail

 

IMG_0129.JPG

 

På denne tid ana ikkje eg så mykje om... ja, polering http://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png Det var turtlewax og biltema svamp.

 

Men nok om det.

 

VTEC. Var virkeleg spesielt det!

 

Det følgte med nokon blackhousa lykter som ikkje var e-merka. Dei hadde eg vel montert på det bildet ovenfor. Men disse tok eg av veldig fort siden dei ikkje hadde justeringsmuligheter. Kjipe greier.

 

Så begynte eg å drømme. Nye felger, coilovers, camber kit og litt NA trim.

 

MEN så oppdaga eg eit enormt olje forbruk. Heilt enormt. Var vel ca. to liter på 50mil ca.

 

Så nå vart nyborg garage kontakta og det var lagt plana for litt trimming samt overhaling.

 

Det vart kjøpt inn Buddyclub spec 3+ kammer, fjører og drev, grenrør og bensintrykkregulator samt komplett pakningssett med lager, stempelringer og høgkom stempler. Her skulle det bli litt meir futt.

 

I mellom tida skjedde det ei lita uhell.

IMG_0224.JPG

 

IMG_0229.JPG

 

IMG_0234.JPG

 

Et hull med ei søyle. Uff. Var virkeleg kjipt. Vart litt banking og vasking og festing. Såg nogelunde bra ut. Bedre enn å betale 10k som verkstedet ville ha.

 

Siden bilen var så høg:

IMG_0254.JPG

 

Fekk den liten senk i form av supersport 50mm fjører:

IMG_0266.JPG

 

 

Tida gjekk.

 

Oljeforbruker var like gale.

 

En dag stoppa bilen pga igjen soting plukkene.

 

Så var det å bytte plugg og kjøre den rett opp til Trondheim for fiks.

 

Bilen vart levert.

 

Mr. Nyborg begynte på bilen. Fann ut av at det var litt verre enn kun stempel ringene.

 

100420101072.jpg

 

100420101073.jpg

 

Dette måtte borrast. På den var eg forbanna på forrige eigar. Bilen hadde brukt opp all oljen allereie på turen heim. Jaja.

Å få alt til hadde ikkje eg råda. Ikkje lett som student.

 

Så kom det ein som ville bytte motoren min + litt deler og mellomlegg mot ein JDM B18C-r.

 

Så bilen fekk ein overhalt B18C-R motor http://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/biggrin.png Det var en av drømmene.

 

Bilen kom heim att etter nokre veker med "ny" motor med null i olje forbruk:

CIMG0256.jpg

 

og sommerfelgene kom på:

CIMG0252.jpg

 

Så drømte eg vidare.

 

Bilen fekk e-merka blackhouse lykter.

 

Så fekk den litt oppgradering i understellet bak:

- nye kalippere framme

- brukte kalippere bak

- Ferodo DS2500 framme og hawk HP+ bak

- ASR 24mm stab stag med spheriske endlinks og subframe brace

- nye skiver framme og bak

- function 7 LCA

 

CIMG1298.jpg

Deler som skal på

 

Tilstand før:

 

CIMG1292.jpg

Skive framme

 

CIMG1300.jpg

Bak

 

CIMG1302.jpg

Bremsebak

 

IMG_0361.jpg

 

IMG_0362.jpg

 

Tilstand etter:

IMG_0364.jpg

 

IMG_0428.JPG

 

IMG_0429.JPG

 

IMG_0397.jpg

Så vart flytting til trondheim.

 

Så gjekk det eit halvt år med drømming.

 

Og på dette tidspunktet fann eg dette fantastiske forumet!

 

Då vart det oppretta kontakt med swissvax og masterbag vart kjøpt inn, samt DA maskin.

 

Samtidig vart nye OZ alleggerita white 17" kjøpt og satt på bilen og cobra evo 3 coilovers.

 

Bilen fekk korrigering med S3 gold etterfulgt av S30+.

 

Dette holdt ikkje mål då lakken var så mjuk at det vart swirls allereie ved første vasken.

 

Motorfestivalen i Stryn 2011 nærma seg og S40 vart kjøpt inn.

 

Bilen fekk gjennom gå dette og alt var berre fryd:

 

IMG_0985.jpg

 

IMG_0976.jpg

 

IMG_0975.jpg

 

 

Der var det stopp. Ulykkene slo til.

 

Først bot.

 

Så var det innbrudd med knust side rute. Også kom det værste tilslutt:

 

IMG_1078.JPG

 

IMG_1080.JPG

 

IMG_1081.JPG

 

IMG_1082.JPG

 

IMG_1084.JPG

 

IMG_1086.JPG

 

IMG_1088.JPG

 

+ skade på begge dei nye OZ felgene.

 

Resultat: Skade for 67K

 

Heldigvis hadde eg full kasko.

 

Det var å få på plass ny rute.

 

Deretter fekk bilen nye coilvers. Var ikkje fornøgd med kor stive cobraene var(6/5kg). SÅ nye modus agile coilovers med 12/10kg vart kjøpt:

 

IMG_1146.JPG

 

IMG_1139.JPG

 

IMG_1143.JPG

Great! Desse skivene sprakk ogsåhttp://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png

 

Bilen vart ståande ein stund etter dette og litt deler vart kjøpt inn:

- Hardrace camberkit framme/bak

- Hardrace toekit bak

- Hardrace RTA foring

- Carbotech XP12 klosser framme

- Hawk HP+ bak

- Grenrør + katerstatter

 

Skaden forblei der.

 

Så vart eg sjuk og lagt inn på st. olav i ei veke.

 

Så kom det ny bil i hus. Golf 6 bluemotion 11' med 5500km på telleren. Så Civicen var parkert for vinteren

 

Så kom våren. Bilen vart ribba og vart levert til lakk og retting.

 

I første omgong skulle berre bakskjerm og dør lakkerast. Men det endar visst opp med lakkereing og fiksing av heile venstre side, bak/fram fanger, høgre bakskjerm og høgre sideskjørt.

 

Så nå gledes til å få tilbake bilen!

 

IMG_1420.jpg

 

IMG_1434.jpg

 

IMG_1437.jpg

 

Så nå ventar eg spent på bilen!

 

Slik ser spec på bilen ut pr. dags dato:

 

Motor og understell:

B18C

Tanabe catback eksos

ITR innsugsboks og arm

Blå NGK Hyper Silicone Power Cables og NGK Iridumsplugger.

Exedy Organic Clutch

Exedy 9lbs svinghjul

Nye framkalippere

Federo DS2500

Biltema skiver framme

mekonomen skiver bak

hawk hp+ klosser bak

Skunk2 dualbend shortshifter

Energy Suspension ploy.foring i girøverføringa, øvre bærearm og stab.stag framme.

Function7 lca

ASR subframe brace

ASR 24mm stab stag bak

Hardrace LCA framme

Modus agile coilovers med 12/10kg

 

Eksteriør:

Type R leppekit

Type R takvinge

Klare sideblinkers

99-00 baklykter

17" alu sommer 15"alu vinter

 

Interiør:

Orginalt VTi interiør

 

Stereo:

Mtx T8652 frontsett

diverse demping i dørene

JL Audio 450/4

Alpine 9887r

Endret av tharshan
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jammen si du har vært uheldig :/

veldig pen bil btw :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det kan man si. Var utruleg fornøgd bortsett frå nokre skavansker. Men det var litt for mykje. Det morsomme var at alt skjedde på 7 dagar. Først bot, tre dagar seinare innbrudd og 3 dagar seinare igjen small det. Var forressten utforkjøring. Nå gledes det til bilen kjem frå lakkering! :D Då skal bli lagt vekt på understell og motor samt banekjøring. Har Federal RSR dekk på vinterfelgane.

Endret av tharshan
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så... Det skjedde mykje i sommar.

Fekk omsider bilen tilbake igjen! og denne gongen var eg fornøgd itillegg!

Et av dei første bildene når eg henta bilen:

c81c96c0.jpg

c7cd876b.jpg

Parkerte egentleg bilen RETT i garasjen for en aldri så liten understellsoppgradering:

e80e5738.jpg

Det som var på agenda var som følger:

- Hardrace camber kit framme

- Hardrace camber kit bak

- Hardrace toe kit bak

- Hardrace RTA foring

- Nye biltema skiver frammer

- Mfactorry extended balljoint

- Nye OEM boltar bak

09e85c53.jpg

Her ser man at foringen er klar til å byttes ut

Tok ikkje lange tida før ting vart tomt baki der

5d7490db.jpg

Endel av delene:

8964c922.jpg

ccb26ced.jpg

Nye foringer på plass

c74f7f22.jpg

Nye kuler

Ting begynner å kome på plass:

b1479305.jpg

d6b3db7b.jpg

9cdafdf5.jpg

Også var den plutseleg på bakken med sprett ny understell

d7765250.jpg

23839077.jpg

2661f563.jpg

lav nok?

b09e0ed9.jpg

Så var man ferdig da?

Neppe!

Det rulla plutseleg inn en hyggeleg MMS

751836b8.jpg

Kortid etter på vart det slik:

18bb7c98.jpg

Hjulstillinga vart som følger:

Framme:

-2 grader og 50 minutter i camber

0.1 spredning

Bak:

- 1 grader og 50 minutter i camber

0.1 spredning

Og sjølvsagt var man ikkje ferdig.

Katalysator og AC skulle vekk, samt så skulle nye Carbotech XP12 klosser og grenrør ilag med testpipe inn:

0b6dd1d1.jpg

b83eeab7.jpg

dc38cb2c.jpg

God plass til turbo nå ;)

e5a39b84.jpg

Så var det til årets happening.

Club Honda Norway@ACR

Bilen/understellet klarte 200mil + banekjøring heilt fint!

Litt dekkslitasje hører med sjølvsagt.

Rundetid: 1.52.8

Første gongen eg kjøre på bane, så er godt fornøgd:)

202359_10151984060720504_310383787_o.jpg

582703_10150962783692257_1943375932_n.jpg

189503_10150962777812257_869691846_n.jpg

th_IMG_1780.jpg

Et av dekka:

B66D3A58-FAEC-49C6-AC8B-D02F595657A9-25287-000014CEA327013B.jpg

B41F1DF4-9C32-455F-A662-C0C4B3443411-25287-000014CEB800424F.jpg

og inni dekka

Siden banekjøring gav mer smak, bar det etter ei kort periode tur til trackday@rudskogen 29.09.12

Igjen oppførte bilen seg eksemplarisk!

Tid: 1.51.1

7CD0BEA2-F8C5-4F99-BA88-71F3F10D7992-9640-000006ABF9762F1B.jpg

På veg

395253_10151022495826082_139557306_n.jpg

Klar til litt action(nesten iallefall)

548027_10151022502431082_579042870_n.jpg

229204_10151022478581082_109251925_n.jpg

En kompis som knipsa litt bilder frå dagen:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151022475906082.418315.567331081&type=1

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser gjennom denne tråden, savner jeg virkelig gamle Honda'n min! Morsomme og pålitlige biler altså!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Utruleg artige bilar, spesielt med B18:D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig bil :) Rask må den være også.Rekorden min er 1:58 på regn.Kjører ikke fotere når det er tørt for da kjente jeg ikke så godt når det begynte å slippe :) Hadde mr2 med 270hk, men er pysete.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!:)

Regn er jo håpløst:p trur det raskeste eg kjørte då var 2.06.xx. Men fekk terpa linjer da. Kan hende at det var derfor det gjekk så bra når det vart tørt:)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går litt i dvale når hausten/vinteren kjem. :P

Her har det skjedd litt og masse deler har kome inn.

Bilen stod pent og pynteleg i garasjen fram til påsken 2013.

Første del av dele haugen kom rett før jul

7F9C357A-8511-4EFE-A03D-7187CE704500-155

- ACT xtreme pressure plate og street disc, 408 tq

- Hondata S300v2 montert i ECU

- ID 1000cc dyser

- AEM fuel rail og FPR

- AEM boost og afr gauge

- hasport motorfester

Greia med så "dyre" målerer er at det skal gå an å kjøre signalet gjennom hondata og kjøre closed loop. Det vil sei at eg kan sette opp grenser for f.eks. olje temperatur, trykk, vanntemperatur, boost og aft. Hvis verdiene avviker veldig vil motoren f.eks. ikkje gå over 3000rpm. Eg er klar over at eg aldri kjem til å få tida til å sjå på målarane når eg kjører på bana. Så en god failsafe dette her.

493BC315-16D0-4318-BEEE-EC4A0CF2B8AF-605

- AEM olje trykk og temperatur målere

Så for å kjøle heile greia måtte man trå til med en sjelden radiator.

06DC6D9F-2F19-488F-9827-D7E8456A7C80-605

3-raders APEXi radiator til Civic EK!

F4E6D90D-3AB3-47E4-B049-4C61C3A7763E-605

323E6355-55A0-4BEA-97E7-FBC71F008F90-605

Og en oljekjøler eg bestilte i fylla :P

6D7AE743-B11B-4A25-9883-12358799FEBD-605

8BABA0D2-AD78-4E4A-B468-0DDDE8870C93-605

Også må man jo tilføre nok bensin

53961BB2-2E4F-43D5-9DB7-E70B4B09C3D7-148

Svaret vart walbro 400lph bensinpumpe med støtte for E85

Og siden det har begynt å gå greit i svingane så må man jo holde olja nogelunde på plass

C70ECB07-EE59-40C1-BACA-95C4526B4673-148

EF7C4A3C-9E6E-4FAC-885F-9E642582DC44-148

Moroso 5.5qt bunnpanne med oljeretur og olje temp sensor plass

Fann også ut at litt oem deler ikkje hadde skada

1FA66CFE-5B33-4503-87D8-AFC3F3561ABB-768

0658448E-6965-4FD8-B371-B899D32591C9-768

Kom fram til at det var lurt med innerskjermer.

Siden biltema skivene sprakk igjen måtte man prøve noko nytt

933F03FB-52D3-4976-B59B-BAACDC12CED1-768

Tarox skiver!

Bitte litt arbeid kan man si icon_razz.gif

- ACT cluth kit
- Id 1000cc
- Hondata S300 m/ecu
- Aem boost gauge
- Aem AF gauge
- Aem Oil pressure gauge(takk til animefun! default_biggrin.png)
- Aem Oil temperature gauge(takk til animefun! default_biggrin.png)
- Aem fuel rail
- Aem FPR
- Hasport mounts
- ultra racing 3-point strut bar
- ultra racing 3-point fender bar
- ultra racing lower arm bar
- ultra racing lower tie bar
- ultra racng c-pillar bar
- setrab 25 row oil cooler
- recaro black DC2 seats with rails(takk til animefun! default_biggrin.png)

---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

Og en liten ordre frå Park smile.png

Acura Parts
- Vtec soleniod gasket
- Air filter for Integra Type R air intake.
- Oil filter x 10
- Oil pan gasket

- Exhaust gasket




Honda Parts
- 90166-SR3-000 x4
- 90504-SR3-010 x2
- 90372-SR3-003 x2
- 90133-S04-000
- 90131-ST7-000
- 90183-SR3-000
- 90371-SR3-000 x4
- 95701-12020-08
- 95701-12025-08 x3
- 90186-SL4-000
- 90505-SB2-000 x5

- 90165-S04-000
- 90188-SR3-010 x2
- 90505-SR3-000 x2
- 90176-S04-000 x3
- 95701-10020-08 x3
- 94050-12080




Enigne:
- 16010-S01-A32
- 50841-ST0-N10
- 50842-ST0-N10
- 15400-PR3-315


Interior:
-34252-692-003

Suspension:
- 90120-SB0-003 x 2
- 90172-S04-003 x 4

Body:
- 74101-S04-J10
- 74151-S04-J10
- 90126-SR4-000 x 2
- 90682-SB0-003 x 6
- 91501-S04-003 x 14
- 90126-SR4-000 x 8
- 90308-SB2-013 x 2

- 33302-SR3-A01

- 76810-S01-004

- 76815-S01-004

- 01463-S01-A01 x 2 h

- 76600-S04-G01

- 76610-S04-A01
- 76630-SH3-G11
- 76620-SH2-A02
- 33303-S04-G02
- 33304-S04-G02
- 21351-PR3-010

Delehaugen var på plass og same med sola.

Rett inn for upgrades

088E0956-F59D-4555-B8B2-D069874916CA-162

C4D364DA-87D2-4DE9-BEAF-AF8E52EF3222-162

På tide med nytt luftfilter

DD210FDA-F52E-422B-B6B8-9EE4F4909539-162

Hull i mansjetten som måtte fikses

C0742ECB-5CC1-425A-98C3-1CC27E16355C-162

Før innerskjerm

39C48C68-26DA-40E0-9972-421E8E72A319-162

etter

EFE87CA2-BCDA-4D63-825D-28C9EE02BA6C-162

Skivene hadde også lurt seg på plass, hehe.

På tide med nye torque fester også

59587C2B-D687-4A5E-AD70-18855FC80CE1-162

CEF9F089-0B21-447F-98FF-15167C290511-162

dei og kom på plass på en eller annen måte. Hurra!

Var ikkje fornøgd med 12kg fjører forran, så det vart nye swift 16 kg fjører.

Så til dagen tippe konkurranse. Det er gjort to mods/oppgradering/bytting på dette bildet(sjå borti ifrå at bilen er skitten)

Kva er dei?

D87408F4-5F2A-4520-8400-4597568A44AB-162

Felgene var så skitene at noko måtte gjøres

069CEF70-8D6C-4FBA-9107-CE8ECC4EB86C-162

En god vask og et lag med autobahn er oppskriften!

D8226A40-3440-4169-B125-50ADF705EC19-162

Og på bil

E98086ED-4E02-467E-93C3-31B04072E586-162

Det vart arrangert åpen dag hos dekk1 Tiller, så vi frå club-honda måtte prøve å stille opp

E98086ED-4E02-467E-93C3-31B04072E586-162

Måtte jo vaske bilen dagen før

0C49D405-3F00-4AE8-8D54-462E4B492341-947

Det vart vel en ganske laaang post :P

Det som skjer nå er at det skal monteres Hondata min. Måtte ha en overgang og fekk den nettopp, ilag med litt andre deler

C330D566-80B5-4546-BA3D-D8B8600F8E52-151

Så får man sjå kva som skjer med bilen vidare. Det skal iallefall blir en god polering med Swissvax insignisv2 voks til sommaren! :D

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så til dagen tippe konkurranse. Det er gjort to mods/oppgradering/bytting på dette bildet(sjå borti ifrå at bilen er skitten)

Kva er dei?

D87408F4-5F2A-4520-8400-4597568A44AB-162

ITR seter? :D

Tøff Civic! :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye viskerarmer og viskerblader?

1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt prosjekt :)

Hvilken turbo og effekt har du planer om å oppnå? Du skal vel kjøre på E85 siden du har kjøpt 400l+ pumpe?

Nå er jeg ikke veldig inne på Honda, men 1000cc dyser kan fort bli i minste laget på E85 hvis du har planer om en del effekt.

Skal du kun kjøre på E85 bør du også kvitte deg med oljeåndinga slik at den ikke går inn på innsuget. Siden etanol ikke løser opp olje vil du få en tjære lignede guffe på innsuget,dyser og ventiler.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ITR seter? :D

Tøff Civic! :)

5 poeng! Integra type R stoler ja :)

Takk takk!:)

Nye viskerarmer og viskerblader?

og 5 poeng til deg og! Viktig å få med seg at det er OEM, hehe. Sånn er det med billige deler frå USA.

Morsomt prosjekt :)

Hvilken turbo og effekt har du planer om å oppnå? Du skal vel kjøre på E85 siden du har kjøpt 400l+ pumpe?

Nå er jeg ikke veldig inne på Honda, men 1000cc dyser kan fort bli i minste laget på E85 hvis du har planer om en del effekt.

Skal du kun kjøre på E85 bør du også kvitte deg med oljeåndinga slik at den ikke går inn på innsuget. Siden etanol ikke løser opp olje vil du få en tjære lignede guffe på innsuget,dyser og ventiler.

Og langtidsprosjektet.

Ligger et turbokit i Oslo eg vurderer. Det er da med ein GT28RS turbo og målet 300whp eller rett under. Langsiktig er planen å kjøre E85, men ikkje så lenge det er så dårleg tilgang. I Stryn er det iallefall vanskeleg å få taki, så. Med 1000cc skal det vere nok til opp til eit nivå eg tenker meg. Var igrunn derfor eg gjekk for så store dyser og bensinpumpe. Kjem aldri til hente ut noko meir enn 500whp uansett.

Siden eg skal kjøre på 98 oktan først, så har ikkj eg tenkt så mykje på oljeådinga, men takk for tipset! Skal sjekke det ut nærmere. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forressten et bilde frå den åpne dagen hos dekk og felg Tiller!

68E0C4E7-3895-487E-8132-5805080A61C6-947

Og ja, bilen er skitten, men sånn er det når været er slik. :(

Her er et regnestykker på målerene:

Prislapp:

Boost - 846 + shipping
AF - 1050 + shipping
Olje temp - 770 inkl. shipping(Så vidt brukt)
Olje trykk - 770 inkl. shipping(Så vidt brukt)
Vann temp - 1022 inkl. shipping

Sum: 4458,-

Dyrt, men trur det vil redde meg når eg skal kjøre alt gjennom hondata smile.png

Det siste eg har gjort nå var å montere opp Hondata S300. Dette gjorde han som overhalte satt inn B motoren. Han lasta inn basemap og juster bitte litt til det såg bra ut. Hadde frå før av kobla opp lambden kjapt.

Fekk jo fort sansen for mapping, så brukte 18. og 19. mai på mappe bensin endel. Gjekk vel 6-7 timar med mapping. Tar sin tid, men nærmar meg der vil vere.

Ein wavetrac LSD står meget høgt på lista. Får sjå når eg har råda til å bestille det :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte vere litt blank før treff!

EC839891-3B5C-44A0-A3BD-F673AC912860-129

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, siden Mr. animefun brukte motorromet mitt på Dombås treffet som eksempel på korleis det ikkje skal sjå ut...

803367B4-CB04-48F9-AF59-9AC024B1FA40-109

... så måtte eg vel gjere noko med det...

0CFC5406-D45C-4AAC-BCBC-95807F066A73-109

31F9D0E1-CDFE-4AFD-8CC1-A8BE12C3670A-109

... steg 1 wiretuck.


Siden eg var godt i gang, så måtte desse skruene pensjonere seg.
06D8A88C-E8F3-4C14-998D-45168FF43454-109

Resultat:
E8CD50E8-58FA-44E4-9F54-2A3BCE97F054-109


12D5D1C4-AD43-4E7D-95F3-E5BD588B9793-373


Også til dagens mod.

EK9 Type r Momo ratt

7C58CCC7-47FB-42F8-9C16-7E3803E0C55F-373

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike for oppgraderingsliste!
Og så fint å rent motorrom da du, god inspirasjon siden det står på agendaen for meg nå og ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at du ikke fikk sitte på igår, Tharshan! Du blir første mann neste gang vi skal på bane ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det går bra:) var jo litt opptatt med å kjøre sjølv + at det vart jo litt stopp i kjøringa.

Vi har altså vore på årstreffet til club honda Norway ved Gardermoen raceway og kjørt ss4.

Tid: 1.35.xx

Steike for oppgraderingsliste!

Og så fint å rent motorrom da du, god inspirasjon siden det står på agendaen for meg nå og ;)

Takker for det! Begynner å bli bra nå:) føler for litt meir power nå:P

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder av bilen frå treffet ;)

DSC_1781_zpsdd8306b5.jpg

DSC_1766_zps441a5823.jpg

DSC_1767_zps057fe50d.jpg

Litt bank får skivene iallefall

E71CD462-F8AE-493F-81A6-22507B2A1BB4-112

Bilen har nå defekt indre styrestag og en gåen mansjett.

Så deler som er bestilt:

- Nye OEM indre styrestag

- OEM mansjett

- Hardrace super tie rod

- Hasport motorfeste brakett

- Integra type r fram kalipper

- 1" master sylinder

Så i starten av neste veke kan det hende at blir kjøpt inn noko kult ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive