Gå til innhold

Rense stoler, tekstil


Kristian Nafstad

Recommended Posts

Kristian Nafstad

Hei,

Er utrolig lei av å ha møkkete bilene. Setene er jo forsåvidt 12 år gamle, men kan da se greit ut uansett! Har brukt et turtle produkt før, med en sånn gul børste, men den liker jeg ikke og den har aldri gjort meg fornøyd.

Søstra til kjæresten min har 2 barn, og de er veldig flinke til å gå oppi setene bak. Hjelper ikke uansett hvor mye jeg kjefter på dem, så nå skal jeg legge et teppe baki der, men det betyr ikke at det ikke skal se fint ut. Er dampstøvsuger tingen, eller er det andre gode måter man kan gjøre det på? Setene ser litt matte ut, så skulle gjerne hatt tilbake fargen litt mer.

En ting til, som plager meg noe ekstremt er at jeg klarte å bli full av olje etter å ha kommet borti trucken på jobben, satte meg i bilen, og vips så er det en 20-25 cm lang oljeflekk på seteryggen. Hvordan får jeg bort denne???

Takk for svar! Vil ha en ren og pen bil, ikke en møkkete!

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Ok, takk! Jeg tenkte litt på det, men da er jeg 100% sikker.

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT kanskje men:

Det taket ditt er jo rått Øyvind! :) Men det første som slår meg er jo nakkeproblemer i flere uker etterpå? ;)

Noe peiling på om sånne tak går ann å ta ut, eller er det et helvete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Litt OT kanskje men:

Det taket ditt er jo rått Øyvind! :) Men det første som slår meg er jo nakkeproblemer i flere uker etterpå? ;)

Noe peiling på om sånne tak går ann å ta ut, eller er det et helvete?

Takk. :)

Det gikk faktisk overaskende bra med nakken. Noen steder fikk jeg lagt meg litt ned og andre steder satt jeg.

Det er ikke så mye jobb å ta ut taktrekket egentlig, men det er jo mere jobb enn å rense det der det står.

Vil tippe det tar ca 1 mime inn og ut. Med en sedan er det litt mer jobb da du må ta ut en rute for å få ut trekket. Har du en rute på bilen som sitter med pakkning (ikke lim) så er det også en veldig grei jobb, men da må du nok regne med en time på det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...