_Makki_

Vask på 17 mai.

Kjempeproblem :ph34r:

Kommet hjem i natt, bilen ser ikke ut så spørsmålet mitt er..

Vask i morgen, hjemme eller på selvvasken?

Med eller uten ht?

Naboer er jo kjempeglad i meg og bilstell her ute på alle mulige høytidsdager.

Kan liksom ikke bare dritte i det, selv om jeg ikke er norsk statsborger ;)

Ta taxi til byen? Yeah right :ph34r:

HJELP

EDIT: Gjelder i dag da.

Endret av _Makki_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vask du med ht og hva enn du måtte ønske, 17.mai er ikke en dag folk ønsker fred og ro :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en HT vask du, begynner sikkert og regne uansett kan jeg tenke meg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også ut å vaske nå, så det er bare å finne fram høytrykkspyler'n og vaske bilen!

Endret av Anders_Aa
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare ta høytrykkspyleren, de fleste er jo oppe tidlig og avgårde uansett :) Her regner det selvfølgelig, typisk når jeg har brukt 3 dager med vask, polering, voks, pynting med flagg og sløyfer og diverse :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vaska i går, men hadde glatt fyrt igang HT og hva det måtte være i dag. De fleste er jo ikke hjemme engang og det er ikke en utpreget rolig helligdag så du skal bare vaske så mye du vil, må jo ha ren bil på 17 mai ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere sier så kjør på med HT. Dersom folk skulle hatt en rolig 17. mai kunne vi begynt med å seponere disse fløytene, da disse knuser HT i desibel :) Viktig med ren bil på 17. mai Makki!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadda, jeg skulle ta den obligatoriske 17.mai vasken idag, og skummet og sto i med magifoam/citrus prewash, alt vel der, men så skrudde jeg på HT munnstykket, og rettet lansen mot venstre forskjem og skulle spyle av skummet, idet jeg spylte, kom det et jævla smell :eek: , jeg skjønte ingenting, men så plutselig gikk det opp for meg:

http://i90.photobucket.com/albums/k240/cesandberg/BMW%20E61/steinsprut.jpg]http://steinsprut.jpg

Munstykket på lansen hadde fått kilt en singel/pukkstein i seg, så når jeg spylte så skjøt jeg denne jævla steinen rett i venstre forskjem, kan se merket på bildet akkurat der mine edlere deler befinner seg...... grrrrrrrrr. HT er en foma150gx med 160Bar så den rakkeren fikk god fart ja.

Her er det offisielt flagg på halv stang idag.......

Eneste lyspunktet er at jeg akkurat har bestemt meg for belegningstein i hele innkjørslen etter dette.... :unsure::rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ouch, den er kjip. Ser ut til å ha blitt et skikkelig hakk der :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så stygg ut ja :(

Jeg har litt sånn ubevisst alltid starta HT med noen blast vekk fra bilen...nå vet jeg hvorfor...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive