isrihel

Produkt til innvendig rens av bil

Jeg har en Audi A4 med innredning av tekstil og det er dessverre en del flekker på stolene. Hvilket produkt kan dere anbefale for innvendig rens av bilen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical guys greenclean eller meguiars all purpose cleaner, bruker begge men greenclean er hakket vassere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Green Clean uten tvil

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være lurt å ha en børste el to får hånd også:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går litt mot strømmen og anbefaler Valet Pro Interior. Dette produktet har overrasket meg flere ganger.

Link til en jobb jeg har gjort med VP Interior.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Green Clean er suveren mht interiørrens, eller non toxic sin, men den er jeg usikker på om er på markedet enda..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Green clean er faktisk helt rå! Den er usakelig drøy i bruk, den leverer svært godt som en APC, etterlater ikke hardt stoff om du skulle glemme/ ikke få opp noe produkt, den løsner opp alt av flekker og møkk, og den skummer ikke så mye at du nesten ikke ser hva du driver med :)

Jeg sverger til Green Clean, og det er jeg ikke alene om :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De aller fleste har bare gode tilbakemeldinger fra Green Clean etter det jeg jeg har lest her på forumet. Jeg har selv kjøpt produktet men har ikke fått testet det enda :(

Oppfordrer deg til å ta en liten titt på denne linken her. --> LINK HER <--

Der vill du kunne se 50/50 bilde av greenclean i aksjon samt lese diverse tilbakemeldinger.

( NB: Ønsker å gjøre deg oppmerksom på at Tornado-gun og våtstøvsuger ble brukt i denne linken )

Elmof.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valet Pro Interior All Purpose Cleaner er et veldig bra produkt, som Øyvind G sier. Det er enda drøyere i bruk enn Green Clean (for interiørrens blandes den 1:80, Green Clean blandes for slikt 1:16) og en liter koster halvparten av en pint GC (473ml).

Jeg har Green Clean selv, men når jeg går tom kjøper jeg nok en flaske VP IAPC-konsentrat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Green clean er faktisk helt rå! Den er usakelig drøy i bruk, den leverer svært godt som en APC, etterlater ikke hardt stoff om du skulle glemme/ ikke få opp noe produkt, den løsner opp alt av flekker og møkk, og den skummer ikke så mye at du nesten ikke ser hva du driver med :)

Jeg sverger til Green Clean, og det er jeg ikke alene om :)

x2

Well said, Chris! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive