BChris

Hugos, noen erfaringer?

God dag/kveld/natt allesammen

Fikk høyra frå ein på jobb, at Hugos visst nok skulle være et godt produkt på matte plast møbler, rustfritt stål og andre ting. Noen som har hørt om det eller har erfaring med dette? Han påsto det var veldig kraftige greier så sikkert ikkje noke for lakken, men kanskje tilhengere ol. ? Skulle visst inneholda litt voks beskyttelse også.

Har egen nettside her: http://hugos.no/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes tester er så vanskelig å stole på :P Merkelig med det, men å høre det fra en annen person synes eg ofte er bedre, då dei som tester ofte har perfekte forhold, noke me vanlige forbrukere skjelden har :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Hugos på utslagsvasker i rustfritt, blir blank og fint!!

Det er garantert ikke noe for lakken, da det inneholder alt for grovt slipemiddel til det!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Hugos på utslagsvasker i rustfritt, blir blank og fint!!

Det er garantert ikke noe for lakken, da det inneholder alt for grovt slipemiddel til det!!!

Ja, tenkte det eg og :P Men her inne detailes jo alt som kan detailes :P Så til bruk på tilhengere, utemøbler, fliser, flisefuger, ol. er den kanskje grei :) Også evt. gamle båter? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg nok det funker bra på ja.

Glemte at jeg har brukt det på en sort gelcoat-stripe på båten for å fjerne oksidasjon. Gikk over med en finere polish og voks etterpå, ble også bra resultat :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hugos har vært i salg i mange år, og har vært brukt myyye i båtmiljøer f.eks.

Knallprodukt til bruksområdene den er beregnet på.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hugos er et knallprodukt til grovrens av plast og gelcote. Viktig å ta et mindre område av gangen med lett fuktig klut og skylle godt. Resultatet er en ren overflate klar for videre behandling med polish og voks. Alene etterlater Hugos et for grovt resultat som uten videre beskyttelse suger til seg møkk. Har vært min faste båtpleie middel step 1 i mange år. ANBEFALES!

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for allesvar :) Då veit eg litt meir om dette produktet, noe som var mitt ønske med denne tråden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive