EdHunter

Polering av Saab 9-3 stv. 2008 mod (Bergen)

Hei! Jeg er ny på forumet her, og har i utgangspunktet kommet hit for å finne noen som kan hjelpe meg med å få shinet opp bilen litt bedre enn jeg selv klarer med vanlig håndpolering. :D

Er det noen i Bergensområdet her som er interessert i å ta på seg jobben med å gjøre dette for meg? Jeg kan gjerne ta en søndagstur til det meste av Hordaland og kanskje et nabofylke dersom det er der du holder til.

Bilen er som sagt en 2008 modell Saab 9-3 stasjonsvogn. Fargekoden er 298, Jet Black. Bilder kan ordnes om ønskelig.

Bilen fremstår som velholdt. Ingen store bulker, dype lakkskader, eller rust som jeg kan se.

Det som sjenerer mest er en del typiske "barn inn og ut av baksetet"-riper, rundt og på bakdørene, og også noen grunne riper ellers rundt om. Det er også noen få små steinsprang på panseret, men synes det er lite av dette i forhold til bilens alder. Disse ripene og steinsprutskadene er hovedgrunn til at jeg ønsker noen med litt god peiling til å gjøre jobben for meg. :)

Jeg kan gjerne være med og hjelpe til om ønskelig, uten å skryte for mye så er jeg en nevenyttig person og er veldig interessert i å lære mer om bilpleie.

Send PM, eller ring/SMS 48155670.

Mvh

Bjørn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive