Papi

Papi - '01 Subaru Impreza WRX I<3CAKE-edition

Då har eg forvilla meg inn på dette forumet eg også, som så mange andre. Bilen min i denne anleiinga er ein '01 Subaru Impreza WRX, som er lettare personleggjort etter mine ynskjer. Dette vil sei STi-optikk, større felgjar, markerte calipperar, skveittlappar, nye sumarfelgjar, lettare trimma motor, fempunktsselar, ny eksos, det "standarde" når ein får ein slik bil. Startar med gamle bileter, til slik bilen ser ut no i dag, i kronologisk rekkjefølgje. Elles vert eg kalla Papi, og har svært, svært nyleg fått meir enn gjennomsnittleg interesse for bilpleie, då eg er i grunn lei av å skru, og vil lære noko nytt. Difor er eg her på dette forumet no. Andre forum folk kanskje kjenner meg att frå, er Toyota Sportscar Owners Group Norway, (TS-OGN), 200SX OGN (200SX Owners Goup Norway), Mitsubshi-klubben Norge (MKN), Impreza Drivers Club Norway (IDCN), Bilforumet, Airsoftguns-forumet, og så bortetter. Er helst desse eg brukar mest tid på.

Utover dette, så har eg sjølvsagt lese meg litt opp på dette forumet, og dette var i kveld fyrste gongen eg nokongong har prøvd å ta ein vask av nokon bil, ever, med avfeitting, for så å vaske med vaskehanske, to bøtter, høgtrykksspylar, og tørk etterpå. Eg gjekk bokstavleg talt etter truhaa's "Ny Mht Bilpleie?, då kun det som har med utvendig vask å gjere. Av avfeitting brukte eg ein mikro-eitelleranna frå Bilxtra, skal kjøpe Prickbort når eg har brukt opp det unaudige eg har her heime - eg gidd ikkje ha unaudvendig mykje som berre samlar støv, når eg veit det finst betre alternativ. Avfeitting, spylte godt av, og begynte å vaske med vaskehanske, eit og eit panel, før eg skylte av såpa, og starta på eit nytt panel. Gjorde dette rundt heile bilen, spylte av endå ein gong med "hageslangetrykk", før eg dered begynte å tørke med WM.

Lærdom av dette? Minst ein, eller to watermagnets til, og gjerne ein washmitt til, til bruk på meir utsatte stadar, som mellom hjulbrønn og skjermkant, under sideskjørt, og liknande. OG sjølvsagt kjøpe prickbort, slik at eg har dette til neste gong.

Skal innrøme at eg vart mektig imponert, eg gjorde dette ute, og køyrte bilen inn i garasjen då eg var ferdig. Vart meget imponert, og litt skuffa over kor mykje skader som faktisk var i lakken på bilen, steinsprut og swirls. Eg gler meg til eg får meg maskina (Kestrel Das 6 Pro), så eg får begynne å i det små øve på polering og slike ting. Eg har kjøpt resten av produkta i truhaa's nevnte tråd, men er heilt fersk i dette, så vil ta dette roleg og forsiktig.

Denne tråden vil eg forøvrig bruke til å dokumentere i det små kva eg gjer, korleis eg gjer det, og med kva, og få innspel på spørsmål som eg etterkvart har, som er aktuelt for mittvedkomande. Dei fleste problemstillingar er vel komne innom forumet her på eit eller anna tidspunkt uansett, men av og til er det lettare å spørje etter noko konkret, enn å leite, og få halvgode svar. Dog har eg i dag ikkje fått dokumentert noko, diverre, då eg ikkje hadde med meg kameraet for anleiinga.

Ynskjer elles å rette ein STOR takk til Christer for personlige spørsmål, har spurt litt, og fått UTRULEG mykje bra attende! Dette lover godt for framtida!

Nok prat, litt bileter av jenta mi.

DSC01316.jpg

CSC_3518.jpg

CSC_5033.jpg

DSC_4849kopi.jpg

534085_10150847588085491_522000490_12184884_2018662446_n.jpg

CSC_5035.jpg

impreza1.jpg

Endret av Papi
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler!Hvilken er din??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være 01 modellen ;)

Stilig bil! Må være artig å kjøre denne bilen på vinteren til slalåmbakken :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være 01 modellen ;)

Stilig bil! Må være artig å kjøre denne bilen på vinteren til slalåmbakken :)

Aha, ble bare litt mye her, og smurfen som sitter i felgen satt meg helt ut ;) Flotte biler ihvertfall!Sparker litt også disse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_5409.jpg

DSC_5399.jpg

DSC_5690.jpg

HEILT gløymt å svare, beklger dette! Men er som sagt '01-modellen som er min. Og ja, dei sparkar godt ifrå seg, tru meg. ;) I høve til motorfestivalen her i Stryn, gjorde eg bilen litt meir kledelig og skrikete for anleiinga. Mykje kjekk respons, dog skulle eg ynskje at eg hadde fleire dekalar. Var forøvrig også eit "mindrag" her, på 65 meter, av rundt 22 bilar som stilde, enda tre Imprezaer på topp-plassering. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW! En stryning her jo :D

Såg litt bilde av bilen din på motorfestivalen og fann endel swirls på bildene :P Men godt at du kom inn her då slik at du får gjort noko med det! :D Det lovar jo godt :)

Vi får ta ei prat engong i stryn til sommaren ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble fet med monster dekalene, men fargen på felgene skulle matchet dekalene bedre :)

Edit: Den store skulle også vært litt på skrå :P

Endret av Mossige
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil! Måtte le når jeg så skvettlappene :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive