Gå til innhold
n0stra

Trenger bil til Motorama i helga!

Recommended Posts

n0stra    4
n0stra

Trenger en bil til Motorama messa på Fosen denne helga. I bytte får du hele bilen vasket, renset, ripefjerning og forsegling. Dette blir gjort inne i hallen for å visualisere hvordan vi jobber. Mest sannsynlig:

- kjapp runde med høytrykk (wheel brightner på felger - safe d-greaser på bilen ellers)

- håndvask med wash mitt og nxt tech wash

- standard claybar overgang med spray detailer

- M80 med DA-maskin over hele bilen - evt også rotary hvis noen steder er i veldig dårlig stand

- Forsegling med enten M21, Tech Wax eller Ultimate Wax

Vi hadde opprinnelig en avtale - men pga problemer gikk ikke dette. Ønsker helst en bil som virkelig trenger litt pleie :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sindre2    122
Sindre2

Hvilket firma representerer du? :)

Edit; ser ut til at det er Penbil ;)

Kommer dere til å ta med noe av utvalget deres til messen? Messepriser? :) 50 % til DCN medlemmer? :D Stikker kanskje innom på søndag.

Endret av Sindre2
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
n0stra    4
n0stra

Sindre2: hehehe, 50 % er kanskje å dra den litt langt ;) men ja - litt blir det jo. Og ja vi tar med oss så og si noe av alt. Om vi går tom på lørdag henter vi mer til søndagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ælen    45
Ælen

Har bil du kan få Shine:-) men den er ikke såååå ille i lakken da:P gikk over med s40 og concorso for litt over 1 mnd siden. Vært vasket en gang siden :P

Også har jeg en feil med takluka så dette ser kanskje ikke så bra ut:P er snakk om en BMW E91

Kan kanskje ordne med en e60 også, denne ble polert i høst, men ikke vasket på ca 2 mnd. Står med vinterfelger og ellers helt orginal.

Holder til på ørlandet så send meg PM så kanskje jeg kan fikse noe:-) Legg ut på face om du vil:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo

Lite tips: ta deg en gåtur i nabolaget, bank på døra hvor den bilen med mest sliten lakk står, tviler på at du får nei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig