Gå til innhold
bilmagikeren

Hvor kjøper folket stoffmatter?

Recommended Posts

bilmagikeren    40
bilmagikeren

Hallo:)

Mattene i bilen begynner å bli litt slitte og jeg il snart bytte de ut, og ev ha de gamle på vinteren når det er mye søle.. Jeg tenker vel at Ebay er et fint sted å begynne, men er ute etter andres erfaringer. Forhandler mente det kostet 700+kr for nye originalmatter, noe jeg syntes var litt stiv pris. Han mente jeg bare kunne slenge inn noen gummimatter, men ikke denna karen:)! Mye mer behagelig og ser mye bedre ut:)!..

Så om det er noen som har noen gode innspill, er det bare å skyte:)

P.s jeg vet spørsmålet sikkert har vært oppe før, men ikke så god på å lete.(burde kanskje sjekket google, men bruker forumet for det det er verdt:)

P.s2 Jeg sjekket finn, både Bs bildeler og P&R ser ut til å ha, så skal høre om de har til min bil. Var vel ca halv pris av originalmattene.

Er fortsatt åpen for innspill:)

Endret av cocos

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Takk skal du ha makki:) Jeg skal sjekke opp litt så blir det nok nye matter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norfoc76    91
Norfoc76

De billig mattene til bs bildeler er ikke noe å skryte av, vanskelig å støvsuge skikkelig rene og fliser seg kjapt i kantene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

http://www.justmatz....gn-your-mat.php

Kjøpte her i fra med stor suksess, noen uker ventetid bare..

Fikk du egen logo eller tekst på? Var de formsydd for akkurat din bilmodell også?

Jeg har rotet vekk matten for førersiden fremme, så jeg trenger ny, og Mitsubishi har ikke flere igjen på lager noe sted :(

Hadde vært kult å få nye matter med Galant-logo eller noe på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rolf    5
Rolf

Man kan få med logo eller tekst på, men de kunne ikke levere med Audi ringer f.eks da det bryter copyright etc.. Mulig det blir noe annet med Galant logo, da. tror gutta fikk de til å lage S4 matter etc.

Er formsydd ja og de har fått veldig gode tilbakemeldinger på passformen, men jeg fikk en liten bul på fører-gulvet. Den irriterer meg aldri though.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig