Gå til innhold

poleringsmaskin


trudi

Recommended Posts

Lars Petter Flaatten

Dette er en kina kopi av makita poleringsmaskinen, veldig god roterende maskin for en billig penge. Fornøyd med min. Klarer og holde farta godt selv med litt press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Er det en roterende maskin?

Har testet Durapro roterende en gang og den stoppet helt opp når jeg brukte litt press på det.

En ting er hvis en billig maskin ikke holder samme fart når du legger press på den, men dette stoppet helt opp! Søppel i mine øyne hvertfall.

Gå heller for Einhell, Dodo juice spin Doctor eller Skil hvis du skal ha en billig maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har jeg ikke fått prøvd maskinen enda, var egentlig på jakt etter en DA maskin har roterende metabo.

Men denne var billig, 750 kr , produktene som blir solgt hos mekonomen, pleier ikke de å være av noenlunde kvalitet da :eek: :eek:

Greit å handle hos dem, siden det ikke så langt å kjøre. ;)

Har rabatter også :thumbs:

Mvh Torbjørn Rudi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Har hatt den Dura pro maskinen og den er søppel :( holder ikke turtall og jeg byttet 3 stk før jeg hevet kjøpet de sluttet å virke under press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeee!

Høres ut som jeg nesten kan bare bytte den, før jeg starter å teste den :( :( :(

Kan vel ikke gå tilbake til mekanomen å si, etter å ha fått informasjon om maskin i bruk, vil jeg heve kjøpet :shocking2: .

Hvis den er så dårlig, burde ikke mekonomen og evt andre, fjerne dette produktet fra sine hyller.

Mvh Torbjørn Rudi

Endret av trudi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Petter Flaatten

Det er ikke noe problem å returnere den hvis du ønsker det, jeg har ikke hatt problemer med at min stopper opp hvertfall men skal ta en skikkelig test med den en dag, for sånn skal det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takker for svar :thumbup:

For vel ta og prøve den, når regnet har gitt seg. :rofl1: Solen er ikke akkurat stabil i bergen.

Mvh Torbjørn Rudi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...