Jølle

Prisoverslag -10 3serie sedan Vestfold tbg-området

Heisann

Som tittelen sier ønsker jeg prisoverslag på en vårpuss utvending og innvendig, litt korrigering av bagasjelokk (det er ikke store lokket på 3-serien) og voksing/sealing av bilen min.

Det er en le mans blå 2010-modell hvor lakken er forholdvis fin bortsett fra bakluka som kunne trenge litt dypere pleie enn vanlig lakkrens og shine, litt korrigering er nok nødvendig.

Den ble lakkforseglet med noe würth-greier i høst, har brukt avfetting et par ganger så vet ikke om det fremdeles er igjen noe rester. Jeg har dessverre ikke nødvendig kompetanse til å vurdere dette selv.

Forventninger til resultat.. tja, bedre enn det er nå? Om nødvendig kan jeg fremvise bilen personlig før overslag.

Send meg en pm (eller bare svar i tråden) her hvis det er noen som har lyst! (Gjerne noen som er litt flinke, da jeg ikke har lyst til å gjøre vondt verre!)

hi55hyg5813jua5qw8up.jpg

Nå har jeg fått noen til å ta jobben, så da er det i boks :)

Endret av Jølle
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke nødt til å være i/rundt tønsberg, kan være alt fra oslo-ish til sandefjord :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey! bilde er tatt i stavern joo :D Skal se lit på dette kansje jeg kan ta den ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss..fått deg Bmw nå?grattis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så har du ikke spurt meg? =) Hva trengs innvendig, er det skinninteriør?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss.. her har jeg ikke fått beskjed om at ting har skjedd. Nå har jeg fått noen som skal ta den neste helg.. så da ordner det seg. Er skinninteriør ja Dr_S :)

Jøss..fått deg Bmw nå?grattis.

Jaa... har visst det :D Hatt en snart ett år nå.. på tide med en skikkelig behandling følte jeg =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil, finner sikkert noen dyktige folk her inne som får ordna litt på denne. Kunne vært morro (for meg i hvert fall), og interessant å se bilde av problemene på bakluka :) Sikkert greit for folk som evnt skal ta bilen å se hva de i så fall begir seg ut på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss.. her har jeg ikke fått beskjed om at ting har skjedd. Nå har jeg fått noen som skal ta den neste helg.. så da ordner det seg. Er skinninteriør ja Dr_S :)

Jaa... har visst det :D Hatt en snart ett år nå.. på tide med en skikkelig behandling følte jeg =)

Ja den var lekker.Pasaten har du solgt da?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den var lekker.Pasaten har du solgt da?

Kompis overtok passaten, så den går jo rundt her enda :) stakkars jævel! Hehe..

Fin bil, finner sikkert noen dyktige folk her inne som får ordna litt på denne. Kunne vært morro (for meg i hvert fall), og interessant å se bilde av problemene på bakluka :) Sikkert greit for folk som evnt skal ta bilen å se hva de i så fall begir seg ut på.

Det var ikke så veldig mye problemer egentlig, virker som noen har satt fra seg litt ting oppå luke eller noe slikt.. før de skulle lempe det inn i bilen. Ev. at det er noe slike vaskeautomater gjør.. jeg bruker ikke de, så aner ikke hvordan lakken blir av det. Tipper det kommer noen 50/50 bilder av luka og lakken ellers etter den har vært inne på behandling :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis overtok passaten, så den går jo rundt her enda :) stakkars jævel! Hehe..

Det var ikke så veldig mye problemer egentlig, virker som noen har satt fra seg litt ting oppå luke eller noe slikt.. før de skulle lempe det inn i bilen. Ev. at det er noe slike vaskeautomater gjør.. jeg bruker ikke de, så aner ikke hvordan lakken blir av det. Tipper det kommer noen 50/50 bilder av luka og lakken ellers etter den har vært inne på behandling :)

He he.. :lol:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som skal ta den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skotner Autospa havner den hos :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive