Colli

Chemical Guys Citrus Wash + Gloss

Endelig var været på min side, og jeg fikk vasket før de blå kom tilbake! :) Jeg fikk testet ny WM og shampoo. WM var grei, men var ikke helt fornøyd med shampooen. Kjøpte denne og trodde den var såpass sterk at jeg fikk tatt vintermøkka. Den gang ei, måtte over 3 ganger før jeg syns det holdt. Likevel var det masse dritt igjen på bilen, så jeg prøver en annen shampoo neste vask.

Hvis ikke det går da, så blir det å avf¤&&%, claye, polere, voks og forsegle igjen. Egentlig ikke tid eller sted til det nå, men det må vel til! :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa CW+G i dag, og må si meg litt uenig med deg her. Blandet ut ganske svakt oppi Meg's Gritguard-bøtten, og vasket bilen etter en kjapp runde med høyttrykksspyleren. Syntes såpa funka meget bra, og etter å ha gått over med tørkemikrofiberen etterpå var den(dehydrator drying towel) helt ren. Kommer nok til å kjøpe meg en dunk etter å ha brukt opp de seks litrene med såpe jeg har nå. Takk til Pirex for vareprøve! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du hadde såpet inn og ht vaske bilen først?

Syntes også selv den Chemical Guys c-w var bra, men den er vel egentlig mild er den ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er mild om man blander riktig. Den er veldig konsentrert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HT-vasket bilen med såpe først ja. Men virket som CW+G var litt mer "glossy" enn f.eks NXT.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve kraftigere blanding neste gang da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive