ANM

Gode hansker

Ser litt etter gode solide hansker siden gulrøttene mine sprekker og blir betente bare jeg ser hardt på bilshampooen. Tenkte en mellomting mellom kirurg og konas oppvaskhansker, gode kastbare verkstedshansker til bilpleie og pussling rett og slett. Noen tips, har alle store kjeder og forhandlere innen rekkevidde.

Takk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en eske med 100 svarte nitrilhansker på eBay.co.uk. Kostet såvidt jeg husker £10-12 inkl frakt fra England og ankom etter 3-4 dager.

Ellers har muligens apoteket nitrilhansker (jeg har hvertfall kjøpt pudderfrie latexhansker der tidligere).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke igjen akkurat de jeg kjøpte, men her er link til 100-pakninger:

http://www.ebay.co.uk/sch/?_kw=nitrile%20gloves%20100&_clu=2&_fcid=154&_localstpos=&_sop=15&_stpos=&gbr=1

Finnes som du ser forskjellige varianter og størrelser, men prisen for de forskjellige størrelsene innen en gitt type pleier være lik eller omtrent lik.

Jeg vurderer å kjøpe meg et par eller to med slike til vask:

http://www.ebay.co.uk/itm/Ansell-79-700-Virtex-Aquadri-Nitrile-Gloves-2-pairs-/120736347446?pt=UK_BOI_ProtectiveGear_RL&var=&hash=item61cbfadd91

Disse går lenger oppover armen enn de vanlige.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Om du bare kunne bestilt og kjørt dem hjem til meg nå så,,,, Late gamle gubber som meg vettu. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Om du bare kunne bestilt og kjørt dem hjem til meg nå så,,,, Late gamle gubber som meg vettu. :D

Hvis du bestiller dem får du dem levert i postkassen eller hvertfall på nærmeste postkontor :)

Jeg liker Ansell Touch 'n Tuff hanskene. Latex og pudderfrie, de er passe tykke og tåler en del strekk.

http://www.ebay.com/...-All-Categories

De ser bra ut, men problemet der er at frakten er så idiotisk dyr fra USA... hvis man finner dem i UK blir det straks mer spiselig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sånne 100 pakk bla på Europris. Husker ikke det andre stedet jeg har funnet slik men det er nok flere som selger slike til en billig penge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er lenge siden jeg har handlet fra .com. Mener å huske at avtaler mellop ups og posten gikk sjeis en gang i tiden etter det har prisene blitt hinsides.

Får sånne 100 pakk bla på Europris. Husker ikke det andre stedet jeg har funnet slik men det er nok flere som selger slike til en billig penge.

Da hopper jeg i bimmern og setter kursen mot Rygge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess selger gode hansker. Husker ikke i farta navnet men jeg har brukt slike i årevis når jeg skrur. Første jeg gjør når jeg går ut i verkstedet er å dra på sånne. De finnes i flere tykkelser. Jeg liker godt de som er lilla da de er relativt tynne men de har tykkere også.

Kan finne ut navnet om ønskelig. Koster ca 200 for en 100-pakning såvidt jeg husker. Ikke av de billigste men kvaliteten er dramatisk bedre enn feks Europris sine

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Price is no object, bare de holder en hel sesjon i garasjen. Dro med meg no dritt fra Jula, kan ikke ta de på meg uten at det går hull.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Price is no object, bare de holder en hel sesjon i garasjen. Dro med meg no dritt fra Jula, kan ikke ta de på meg uten at det går hull.

Da vil jeg anbefale deg en tur innom Tess :)

Jeg er såpass gammel nå at jeg må prøve å ta vare på den helsa jeg har igjen, derfor skyr jeg ikke pris når det gjelder verneutstyr.

Funker det bra så betaler jeg det det koster, punktum. Derfor bruker jeg hørselvern til 2000,- og ikke 29,90 også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle man sett! Tess ligger jo like i nærheten. Kjekt å bo sentralt på bøgda. Takk for tips! (Har de oransje tro?)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å nevne Tess selv. Har de svarte på jobben og de holder greit. De bør være gode nok til denne bruken også :)

Edit:

Fant de faktisk på nett også (Link)

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

149 kroner for en 100-pack var heller ikke noe å si på.

Får stikke innom Tess selv og se om de har noe gøy innen hansker til meg også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker disse som kommer i 100 pack fra europris for 60-70kr om dagen, og merker ingen forskjell fra den dyrere varianten jeg kjøpte fra ebay. De selger også en 30 pakning på europris for en tier, men de er ikke like gode.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

149 kroner for en 100-pack var heller ikke noe å si på.

Får stikke innom Tess selv og se om de har noe gøy innen hansker til meg også :)

Var ikke dette bare 10-pack? Skulle hat noen av disse selv, men 10 stk blir litt lite.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å nevne Tess selv. Har de svarte på jobben og de holder greit. De bør være gode nok til denne bruken også :)

Edit:

Fant de faktisk på nett også (Link)

I linken står det 149 pr par :blink: Det må da være feil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I linken står det 149 pr par :blink: Det må da være feil?

Jeg bruker også disse, å det er meget bra (nitril og pudderfrie) Vil tro at prisen er 149.- pr boks + mva

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har grønne Touch'n Tuff som skal visstnok være de mest robuste i serien til Ansell. Men kjøpte også noen sorte, men er litt tynnere for mer følsomhet. Jeg har til gode å sprekke/kutte opp hanskene. Tåler en støyt og brukes på sykehus/politi etc. Handla også hos Tess :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive