Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet
Da må eg handle i dag

Saitn. Hadde ikke lommeboken vært sprengt skulle du fått handlet med deg 2. Får deg kanskje en gjest i tunet hver vår i stedet[emoji12]

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Abarthisti
Skrevet

Bestilte denne idag fra Verkter.no til kr. 966,- :), så får en håpe den står til forventningene.

b06fcc3983298a0551bf45f80dc15662_80392__

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

simenokstad
Skrevet
7. april 2016 - 15.09, overlay skrev:

Noen som vet hvor man kan skaffe Kärcher til Nilfisk Alto proff adapter? Da høytrykspyleren trenger ett slikt munnstykke: http://bilnerden.no/kobling-til-nilfisk-alto-proff

Jeg fikk adapter til min Kranzle med M22 i posten i går :) fant ingen andre steder enn på ebay.de. Så tipper ebay er stedet å leite 

overlay
Skrevet
Akkurat nå, siimen skrev:

Jeg fikk adapter til min Kranzle med M22 i posten i går :) fant ingen andre steder enn på ebay.de. Så tipper ebay er stedet å leite 

Da prøver jeg det :)

Drammensern
Skrevet

Dårlig gjort det der. Koster 1690,- hos alle Coop Obs Bygg'er her i nærheten :( Så en butikk i Bergen hadde den til 599,-, men kunne ikke sendes :mad:

2012 Ford S-Max Frozen White

2004 Volvo V40 Titanium Grey

Skrevet
15.4.2016 - 22.20, Drammensern skrev:

Dårlig gjort det der. Koster 1690,- hos alle Coop Obs Bygg'er her i nærheten :( Så en butikk i Bergen hadde den til 599,-, men kunne ikke sendes :mad:

Husker du hvilke butikk i Bergen?

maeland87
Skrevet

får også opp 1690 for denne i alle coop obs butikkene, men i coop sitt blad for medlemmer står denne til 490.- for alle medlemer

Skrevet (endret)

Da skal jeg innom på vei hjem fra jobb i allefall :P

Når det gjelder overgang fra Nilfisk-Alto til Karcher, mener jeg bestemt å ha sett en adapter-sak på Clas Ohlson til rundt en hundrings...

Endret av R-M-I

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Drammensern
Skrevet

Husker du hvilke butikk i Bergen?

Wallendahl.no var nettsiden. Var et kundeklubb- tilbud, men sånne klubber er som regel ikke vrient å bli medlem i [emoji6]

2012 Ford S-Max Frozen White

2004 Volvo V40 Titanium Grey

Skrevet
22 minutter siden, maeland87 skrev:

får også opp 1690 for denne i alle coop obs butikkene, men i coop sitt blad for medlemmer står denne til 490.- for alle medlemer

Hvilket blad er det dette står i? Jeg finner det ikke når jeg logger inn og ser..

maeland87
Skrevet

Fikk et sånn hefte med noen "rabatt" kuponger inni, sto på en av de bakerste sidene inni den.

Skrevet

Jeg snakket med en på Wallendahl og det var visst en feil at det ikke skulle gå an å bestille. De har rettet opp nå og en kan velge Bring som fraktmetode. 

Jeg legger inn bestilling nå ihvertfall for 599kr :-).

Veldig bra tråd, fant jeg akkurat det jeg trengte til en billig penge.

• DCN Poeng 1
Skrevet
Fikk et sånn hefte med noen "rabatt" kuponger inni, sto på en av de bakerste sidene inni den.

Sjekket det heftet selv her.. Eneste jeg så der var at de hadde karcher K5 på "tilbud"..

Ingenting om den chassis-vaskeren..

Skrevet (endret)
13 timer siden, R-M-I skrev:
Sjekket det heftet selv her.. Eneste jeg så der var at de hadde karcher K5 på "tilbud"..

Ingenting om den chassis-vaskeren..

Samme her?

Endret av Shjer
Skrevet

En smule irriterende var det også når jeg stakk innom OBS Bygg for å se om de hadde chassisvaskeren inne.. Snakket så med en dame der som kunne fortelle meg at de hadde den andre maskinen jeg har letet etter..Foma MIMO på tilbud til 2490...  GREIT, sier jeg og drasser med meg den store kassen mot utgangen for betaling... Kun for så å bli skuffet når dama i kassen sier "Åhh...nei, her ser det ut til at den koster 3790.. Da har vel det tilbudet gått ut da".
Chassisvaskeren låg inne til 1690kr.. uten noe oppslag om medlemstilbud/kampanje eller noe.

maeland87
Skrevet

Ser at jeg har bommet litt, tilbudet gjelder KUN 20.04.2016

karcher.jpg

Skrevet

DAMNIT... Men hvorfor står det ikke i mitt :P Those bastards be holdin' out on me.

• 1 year later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
13.11.2017 - 22.40, MrTJ skrev:

Noen som vet om en erstatning for Cassi care wax. Karcher fører ikke denne lenger :(

Hei, jeg kjøpte en slik på OBS for et par med siden til 799,- nå koster de 1690,- og det er 10 stk. igjen ved OBS bygg Haugesund.

Telefon nr. til OBS Bygg Haugesund er: 52864545, spør etter jernvare avdelingen

Mvh. Helge

Skrevet
23.4.2012 - 13.16, Tihe skrev:

Hei Sindre2

Jeg jobber selv i Kärcher, (og er forresten helt fersk her i forumet ). Håper det er i orden at jeg kommer med et lite innspill på vegne av min arbeidsgiver :) ? Først vil jeg si at det er utrolig hyggelig at du er fornøyd med produktet! Tusen takk for grundig og godt dokumentert test! Dette er et produkt Kärcher har store forventninger til, og vi i setter meget stor pris på tilbakemeldinger, både positive og negative.

Når det gjelder hvorfor din vasker ikke kommer opp i oversikten på nettsiden er det fordi den ikke er definert i gjeldende sortiment. Kärcher har etter hvert fått mange modeller, og vi ønsker å oppdatere nettsidene i forhold til de nyeste modellene som selges i butikk i dag. Men vi har nylig fått vi fått en funksjon på våre nettsider som gjør at også eldre modeller kan vises på oversikten over kompatible produkter. Vi jobber nå med å legge inn flere modeller her, og vil selvfølgelig sørge for at din modell kommer på plass! Da kan du sjekke hvorvidt det aktuelle tilbehøret er kompatibelt med din vasker.

Ha en fin dag :) Og lykke til med vaskingen!

Mvh

Tina Helmeriksen

Hei Tina.

Med referanse til hva du skriver om produktet, kunne det være interessant å høre hvorfor produktet nå er gått ut av produksjon.

Hva med reservedeler?

Mvh. Helge

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår