Stonejam

Vårklargjøring av Audi A4 B7 TDI Quattro

Benytter muligheten til å legge ut min første detailingslogg av bilen. :thumbup:

Ble en aldri så liten vårklargjøring av audin i dag i finværet i Brattvåg. Bilen skrek etter litt voks, så jeg tenkte jeg måtte gjøre noe med det! Bilen fikk først smake på en runde med høytrykkspyleren (som forøvrig var ganske tverr og vanskelig i dag, da den bestemte seg for å lage en halv meter lang sprekk langs slangen...) Deretter fikk den et par spruter med surfex, håndvask med Dodo Juice basics of bling. Tørket så tilslutt bilen. Tok dessverre ingen bilder av vasken.

Så til rensing og voksing :D

Etter vask så bilen omtrent sånn ut (beklager dårlig kvalitet, da mobilen var det eneste som var brukende i nærheten).

post-3106-0-70963400-1334860049_thumb.jp

Påførte en runde med Dodo Juice lime prime lite

post-3106-0-60356700-1334860450_thumb.jp

Deretter fikk jeg endelig prøve Dodo juice Orange crush voksen, som har fått så varme anbefalinger for røde biler.

post-3106-0-02143500-1334860525.jpg

Så til sluttbildet!

post-3106-0-41322200-1334860702_thumb.jp

Ganske fornøyd med resultatet! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser bra ut dette. Det ser litt ut som du har lagt på surfex mellom høytrykk og håndvask. Stemmer det? Surfex skal på før spyling for å løsne opp møkka :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv om det var kort, så kan jo det se ut som en grei jobb! Man ser jo faktisk god forskjell selv om det er dårlig kvalitet på bildene..! Plutselig ble det en lyktestolpe i speilbilde på hjulbuen bak :D

Eller noe lignende.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser bra ut dette. Det ser litt ut som du har lagt på surfex mellom høytrykk og håndvask. Stemmer det? Surfex skal på før spyling for å løsne opp møkka :)

Stemmer det... Har vanligvis brukt en runde med prickbort og felgavfetting - avspyling - surfex (fikk en flaske av hmsilset, har klart meg uten helt til nå.) - avspyling - felgvask - avspyling av felger - håndvask - tørk.

Droppet felgvask denne gangen da de er temmelig rene og hadde noe skolearbeid som ventet. :thumbup:

selv om det var kort, så kan jo det se ut som en grei jobb! Man ser jo faktisk god forskjell selv om det er dårlig kvalitet på bildene..! Plutselig ble det en lyktestolpe i speilbilde på hjulbuen bak :D

Eller noe lignende.. :)

Ja ble litt kort. Tenkte ikke over å ta bilde før etter vask :blink:. Igrunn ganske fornøyd med voksen med tanke på hvor billig den egentlig er. Anbefales for røde studentbiler på budsjett B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble helt sikkert bra :)Lukta godt den voksen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive