Steinar33

Gulvmatter og innvendig rengjøring

Er det på tide å oppsøke hjelp om man er opptatt av å ha så rene gulvmatter at de vaskes 1-2 ganger pr. uke samt vask av pedaler.. ? Er dette galskap? Slike deler blir fort grisete, men synes følelsen av sorte matter med wet look er sjefs :thumbup: hater når de er grå og full av steiner og inntørka søle.

Støvsuger bilen hver 14. dag og kanskje litt oftere, er dette et tegn på at jeg begynner å bli vel overivrig?

Har dårlig med tilgang på vann ute her :mad: så jeg konsentrerer meg ekstra om innvendig vask.

Noen som kjenner seg igjen her? håper jeg ikke er alene om dette :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei du er ikke akkurat alene om det her nei, sikker på det er mange fler enn meg og deg også :-) Værste jeg vet er å sette meg inn å 'skitten' bil.. For min del da er mye av gleden med å kjøre bilen borte :-) Nå har jeg sorte stoffmatter på sommerhalvåret men de må jo støvsuges annenhver dag, men gjør heller det :-) Har alltid en microfiberklut liggende i bilen som jeg tørker over dashbordet og diverse når jeg ser det er støv også ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres helt "normalt" ut syns jeg. Jeg jobber i anleggsbransjen å setter meg i bilen med sølete sko hver dag, men alikavel er bilen min renere innvendig enn samboerens selv om ho jobber innendørs å står parkert på asfaltert plass..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker strøkne matter jeg óg, men uansett hvor nøye jeg er med å 'børste av' møkk under skoene, blir de håpløst fort stygge igjen. SV Pneu blir også borte hver gang mattene vaskes med detaljkost. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at man ikke er alene om å like dette :D dette var en real moral boost :thumbs: takker alle sammen.

Endret av Steinar33
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mer i bilen enn i kona. Ingen som reagerer på at jeg holder ho ren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mer i bilen enn i kona. Ingen som reagerer på at jeg holder ho ren.

:rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive