Bajsbleia

Polering av Audi A3 -07 3 dørs med sort matt folie

Hei du som er lysten på å fikse bilen min.

Jeg tok meg litt vann over hodet og skulle polere bilen min selv for første gang, men uerfaren som jeg er brukte jeg nok litt mye polish. Nå er det masse rester og jeg gidder rett og slett ikke å "reparere" det selv. Siden det er matt folie så er det ekstra synlig og det er ganske tydelige hvite swirls jevnt over hele bilen. Hadde jeg hatt annet utstyr enn en dårlig trent høyrearm så skulle jeg klart å fikse det selv, men det har jeg ikke dessverre.

Jeg bor i Oslo, men er åpen for en kjøretur hvis noen kan gjøre dette så fort som mulig. Ønsker primært å få gjort denne jobben i en helg da jeg er avhengig av bilen på hverdagene. Jeg tror ikke det er store jobben egentlig, uten at jeg skal begi meg ut på dypt vann.

Jeg kjøpte en boks med noe som heter Auto Glym High Definiton Wax som visstnok skulle være det beste å bruke på folie. Den kostet meg vel 850.- eller noe med en pad og mikrofiberklut med på kjøpet. Jeg aner ikke hvor proffe folk er her og hvor bra den egentlig er, men den skal du som velger å ta jobben få med gratis, for jeg skal aldri polere en bil igjen.

Jeg ønsker helst å bli kontaktet på tlf 41 55 28 54 så fort som mulig for å få dette ut av verden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive