rundgren

Citroën CX '86, Oslo

Hei folkens

Jeg kunne trenge hjelp til å gå over lakken før treffsesongen setter i gang.

Bilen er ikke så verst i lakken fra litt avstand, men den har nok vært opplakkert en gang i fortida. Og på venstre bakskjerm er det litt nupper (en kar kalte det "lakkråte") - se det første bildet.

Jeg har ikke det største budsjettet, men håper noen kan gi lakken et lite løft for noen få tusenlapper.

Fargekode er EVB - Gris Renard.

Ta kontakt på joar.rasmussen@gmail.com eller 45853493

IMG_20120413_193601.jpgIMG_20120329_110422.jpgIMG_20120413_193643.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst på denne jobben?

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvorfor ikke hvis dere kan. Budsjett? Sted? Type bil/lakk? Andre ting jeg bør vurdere å endre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst på denne jobben?

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvorfor ikke hvis dere kan. Budsjett? Sted? Type bil/lakk? Andre ting jeg bør vurdere å endre?

Siden du nevner at du har begrenset budsjett, og skal på treff, kanskje du kan være litt mer presis på hvor mye penger du vil bruke.

Hvor mye stress er det mht hvor lenge man kan ha bilen for å jobbe på den? Hvilke forventinger har du til resultatet? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Liker jo å bruke bilen innimellom, og har tenkt meg på langtur i slutten av måneden, men har en annen "hverdagsbil."

Så å ha bilen en ukes tid går fint..

Jeg har ikke så mye referanser igrunn, og forstår at "appelsinhuden" ikke er noe som det nødvendigvis går an å bli kvitt. Men si at jeg kan tenkte meg å bruke 3000 for å få et generelt løft for lakken..

Tenkte å ta den svarte plasten med Polytrol, samt lakkere støtfangerne sjøl. Interiøret tar jeg også selv..

Ellers alltid åpen for forslag og idéer!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så er jeg åpen for forslag, om noen som har peiling mener det er mulig å få et veldig bra resultat på min gamle og litt tvilsomme lakk ved å bruke mer tid og penger, så skal jeg nok greie å spa opp litt penger - i verste fall blir det da å ta det når feriepengene kommer i slutten av juni :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mulighet først i juli hvis intr. "Litt" stor pågang akkurat nå..

I Halden da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive