Gå til innhold
Dawl

Dawls bidrag i hmsilsets konkuranse!

Recommended Posts

Dawl    42
Dawl

Ser ut som eg får æra av å fyre av med første bidrag til Silseten si konkuranse, så det kan jo bli gøy! Ser i ettertid at bilda ikkje vart heilt så bra som eg hadde forestilt meg, men dokke får bære over med det, vart gjort i litt hui og hast i ein hektisk kvardag :)

Sidan det no er på tide å sette sommertøflene på bilen, bestemte eg meg for å shine ein felg (eller fire, men dokumenterte kun arbeidet på ein) då dei naturligvis må sjå best mogleg ut før dei kjem på bilen!

Utstyret er som bildet viser:

Gritguard, felgmitt, mikrofiberklut til tørk, og såpe, som i dette tilfellet vart Soft Wash. (Den skummar bra, luktar digg, og er enkel og rimelig å få tak i, noko som var ekstra viktig denne gangen, då dette muligens kan regnast som litt sløseri)

IMG_2448.jpg

Begynner med å ha gritguarden i bøtta (som i viste seg å være eit badekar, rare greier), hadde i litt såpe, og fylte opp med vatn!

Ser fort at ein gritguard blir for lite

IMG_2453.jpg

Så hentar lynraskt ein til

IMG_2455.jpg

Yeah!

IMG_2456.jpg

Ekte menn er ikkje kjipe på dei rosa greiene!

IMG_2470.jpg

Også får felgen komme opp i det gode og varme badet sitt, ekte spa-opplevelse dette!

IMG_2473.jpg

Så får detaileren bli med på moroa! Var litt mindre enn eg huska dette badekaret, men, men, lar meg sjølvsagt ikkje stoppe av at det vert litt intimt og koselig

Begynner med å vaske innside

IMG_2486.jpg

Så utside

IMG_2492.jpg

Viktig å være nøyakteg med alle krikar og krokar

IMG_2498.jpg

Så er det klart for skylling av felg

IMG_2506.jpg

Og deretter skylling av detailer

IMG_2507.jpg

Meir skylling av detailer

IMG_2509.jpg

og enda meir skylling av detailer

IMG_2510.jpg

Har ein mistanke om at kameramannen min fant forstyrrende mykje glede i dette

IMG_2508.jpg

Alt vel så langt, så då er det klart for tørk, både innside og utside

IMG_2514.jpg

IMG_2521.jpg

Så må jo felgane få eit lag med voks, noko som vart Swissvax Autobahn, oh that scent :wub:

IMG_2535.jpg

Påføring og avbuffing

IMG_2538.jpg

IMG_2541.jpg

IMG_2546.jpg

IMG_2554.jpg

IMG_2558.jpg

Må jo ha siste prikken over i'en med dekkfornyer, her Wolfgang Tire Gel

IMG_2567.jpg

Og til slutt, alle detaileres favorittdel: FERDIGBILDER!

(Nærmare bestemt to av dei)

IMG_2571.jpg

IMG_2574.jpg

Då er det berre igjen å takke for meg, håpar det smakte! :D

(PS: Ingen felgar blei skadd under fotograferinga av dette bidraget)

• DCN Poeng 36

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glenn L    51
Glenn L

Haha fantastisk bidrag ! :rofl1:

Ser meg nødt til å sende avgårde en cred, da du definitivt er den første jeg har sett som tar med dekka i badekaret! :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Haha,takk for ett veldig bra bidrag til konkurransen! Drittguard i badekaret var veldig lurt!Cred for god oppfinnsomhet og meget bra resultat etter vask og voks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

ha ha ha ha ha..... Begynner å tro litt på han som sa det måtte stilles diagnose på oss her inne.... tror ikke denne skal komme noen psykolog for øyet :D

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

sykt a..men kult.godt du ikke har større bad da,da kunne du jo sikkert tatt med bilen inn der :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
errihm    28
errihm

hahaha :D.

Syns detaileren også fortjener et lag med Autobahn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Playmoon    3
Playmoon

Meget bra! Hadde ikke helt trua da du la en gritguard i badekaret. Ble derimot helt trygg på at dette ville gå veien da du viste innsikt og styrke ved å bruke to gritguards.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Festlit påfunn :lol::fun:

Må si jeg var litt skertisk i starten helt ti ldet første bilde av deg og felgen oppi badekaret :rofl1:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Fantastisk bidrag! :D Jeg hadde heller ikke helt trua på det når du begynte med å legge en GG i et badekar heh.. Men det ble straks bedre. :P

ha ha ha ha ha..... Begynner å tro litt på han som sa det måtte stilles diagnose på oss her inne.... tror ikke denne skal komme noen psykolog for øyet :D

Hehehe nei jeg tror ikke det hadde vært lurt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Er det 225/45R17-dekk du har der? Samme som jeg har på bilen nå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dawl    42
Dawl

Tusen takk for all responsen, hadde ikkje forventa så mange positive tilbakemeldingar! Godt å sjå det ikkje berre er eg som har dårlig humor :D

Haha fantastisk bidrag ! :rofl1:

Ser meg nødt til å sende avgårde en cred, da du definitivt er den første jeg har sett som tar med dekka i badekaret! :thumbs:

Takk for det, eg trur eg er den første eg også har sett som tar med felgane i badekaret, men kjem nok ikkje til å bli ei vane med det første! :D

Haha,takk for ett veldig bra bidrag til konkurransen! Drittguard i badekaret var veldig lurt!Cred for god oppfinnsomhet og meget bra resultat etter vask og voks :)

hehe, gleda er på mi side :D Må jo ha GG til vasken, holde møkka unna vaskevatnet! sjølv om dei eigentleg var ganske reine, fekk seg en god vask før dei blei satt vekk for vinteren også :) Når du stiller med slik ei gjev konkuranse må jo berre vi vanlige dødelege prøve å bidra litt også :D

Haha, kan nevnast at den tredje karen som var med, han som fotograferer mens fotografen vart satt i arbeid med skylling, vart heilt forstyrra og ikkje kunne forstå kva det var som feila oss to andre :D Dessuten, psykologar må jo lære felgvask dei også :thumbs:

sykt a..men kult.godt du ikke har større bad da,da kunne du jo sikkert tatt med bilen inn der :lol:

Du anar ikkje kor mykje eg har gått å drømt om oppvarma våtromsgarasje med mulighet for bilvask på iskalde vinterdagar, om eg hadde kunna tatt med audin inn i dusjen hadde eg gjort det uten å nøle! :D

hahaha :D.

Syns detaileren også fortjener et lag med Autobahn...

Detailing av detailer? :D

Meget bra! Hadde ikke helt trua da du la en gritguard i badekaret. Ble derimot helt trygg på at dette ville gå veien da du viste innsikt og styrke ved å bruke to gritguards.

Ja, innsåg fort at det var heilt håplaust med berre ein, følte meg som ein skikkeleg amatør der eg stod vemodigt og såg på den einslege gritguarden! Men retta opp feilen så fort eg kunne, og etterpå var det berre velstand! :thumbs:

Er det 225/45R17-dekk du har der? Samme som jeg har på bilen nå. :)

Det stemmer veitdu, 225/45R17 Hakka V, kjørt på dei ein halv sesong, og må sei dei dekka imponerar stort! :D Går dog å drøymer om 18" eller 19" kantfelgar, men får sjå kva ein får råd til utover sommaren ;)

Endret av Dawl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig