Bernhard

NFL..

Som topic sier, er det noen andre enn meg som følger med på dette og hva er favorittlaget? Prøver å følge med så mye som mulig med Chicago Bears, blir litt automatikk i det da jeg er født i Chicago.. Mest sannsynlig kommer jeg og en kompis også til å reise over i februar for å få med oss Superbowl.. Og for øyeblikket ledet de 34-7 over Detroit Lions..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kommet helt inn i det i år ennå, men prøver å følge med så mye som mulig. Fikk ikke sett kampen i kveld :(

Synd Brady er ute, og forstår ingenting av at Brett Favre fremdeles holder ut. Satte visstnok ny pers i td passes her om kvelden også..

Det tok meg noen år før jeg klarte å forstå noe av spillet, men nå når jeg forstår mer og mer forstår jeg ingenting.. ;) Fatter og begriper ikke atg de gutta kan ha så mange plays i hodet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brett Favre er vel tidenes beste spiller... Har vel kanskje noe med penger å gjøre... Men når han han spilt for Packers hele karrieren og gjør comeback hos ett annet lag synes jeg er merkelig.. Tar litt tid å skjønne det ja, men er artig når du får opp øynene da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke Packers som ikke ville ha han lengre da? Syntes jeg hørte noe om at de ville satse på en yngre qb? Uansett så sier hele comebacket meg at han MÅ ha et stort hjerte for fotballen, for penger har vel den karen nok av??

Uansett - skal ha meg dekoder med opptaksfunksjon nå. Kan jo ikke sitte oppe hele natta og se på fotball..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de som bryr seg så er det Chi Bears på Sport N nå... Og de ligger under <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive