Dag/Swissvax

Swissvax/Exint.no - vi trenger folk!

Hei,

Vi har et par prosjekter vi trenger folk til nå gjennom sesongen:

1) Exint.no: Vi trenger noen (2-4 personer) som har en viss kunnskap (må ikke være helt vilt erfaren ;) ) og interesse for bilpleie til å gjøre litt morsom småjobbing for oss. Du kan bo hvor som helst i landet, men må kunne sette av noen timer i uka (3-6 timer) til dette. Arbeidet kan med i stor grad utføres på kveldstid og i helger hjemmefra og man kan gjerne ha litt tilknytning til bil/klubbmiljøer.

Dette er et prøveprosjekt for oss og vi ønsker derfor at man starter opp med 3 mnd engasjementer for å se at det fungerer og de vi blir enige med trives med arbeidet.

2) Swissvax Norge: Vi trenger her 6 + personer som har god kunnskap om og interesse for bilpleie til å være med å selge og demonstrere Swissvax på biltreff og utstillinger. Du må like å snakke med folk, kunne bruke poleringsmaskin på ok måte og ha kjennskap til de forskjellige områdene innen bilpleie. Vi kunne ønske oss kontakt med 2 stk i Oslo/Stor-Oslo området (for jobbing i Oslo, Akershus, Øst- og Vestfold), 1-2 i Kristiansand/Stavanger området, 1-2 i Bergensområdet, 1-2 i Trondheimsområdet og 1-2 Tromsø.

Vi har stadig mye henvendelser fra arrangementer som ønsker besøk fra oss, men rekker ikke over alt selv, derfor forsøker vi å knytte til oss noen "free-lancere" :) Vi vet ikke helt hvor mye dette blir, da det er litt avhengig også av den man gjør avtale med, men er man aktiv selv til å kontakte klubber og treff lokalt/regionalt så kan man egentlig bidra mye selv. Vi vil bidra med opplæring rundt det å kjøre slike treffopplegg.

Dette er ikke noe å leve av alene, men vi betaler bra i forhold til effektiv arbeidstid for de som er flinke.

Om du syns dette virker interessant så send meg en kort e-post på dag (at) swissvax.no så tar vi det derfra. Om det skulle bli stor interesse så velger vi etter de som vi anser som mest passende, ikke bare i forhold til kunnskap, men også mulighet til å få gjort jobben.

Mvh Dag/Swissvax :)

Endret av Dag/Swissvax
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du si litt mer om hva den kveldsjobben går ut på? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en e-post så tar vi derfra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kunne du sendt en e-post? :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-post sent ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde man bare vært såpass dyktig du.. Heldigvis er dette forumet stappfullt av dyktige detailere :) Blir morro å følge dette videre!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er no ikkje så sinssykt dyktig eg:P Er heller uerfaren og detaljfiksert, men ikkje heilt 100% "rookie". Men har no masse fri tid, jobber 4/4 på båt så tenkte at eg kunne no melda meg så får dei sjå om dei vil satsa på meg og mitt ønske om å lære ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

og takk for mange hyggelige e-poster. Jeg rekker nok ikke svare på de fleste før i morgen, håper det er ok :)

mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-post er sendt! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

U got mail :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender nok en mail imårra ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er på reise og dette har derfor stått litt stille, beklager det! Skal ta tak i det rett over helgen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at mange venter på feedback fra meg - det kommer utover helgen. Beklager at det har dradd ut, men det ble en uke med mer reising en hva som var meningen når jeg skrev innlegget over.

Mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Dag :)

kan jo nesten se dette som en "drømme" jobb, om en hadde hatt noen timer til bak maskin og info om produkter så hadde jeg lett søkt, som tidligere sakt, er jo hvertfall et knippe med folk som dere søker til området som burde klare det dere spør om utmerket :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en mail nå, jeg også. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at mange venter på feedback fra meg - det kommer utover helgen. Beklager at det har dradd ut, men det ble en uke med mer reising en hva som var meningen når jeg skrev innlegget over.

Mvh Dag

Hvilken helg var det snakk om? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken helg var det snakk om? :P

Greiest å ikke spesifisere, right? Akkurat som når man sier til kjærringa at man skal vaske stua :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, vi er i ferd med å gå litt gjennom de som har søkt nå :) mer info i løpet av uka. Beklager at det har dradd ut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive