Gå til innhold

S&S54: Sort Saab 9-5 stv.Nok en slitsom lakk!

Recommended Posts

hmsilset
Skrevet

Huff, for et utgangspunkt! :(

Kondolerer virkelig hmsilset!

Lakken - her kan man vel sitere Mr. B "lighter + bensin". Ikke rart de folka gikk konkurs.. :rofl1:

Cred for sluttresultatet og guide!

Har dog noen kommentarer her:

1. Børste på felgene etter pb .... :thumbdown:

2. Bruk hansker

3. Fint når du skriver en sånn guide å nevne dette med forskjellige clay, at her brukte du f.eks BH Regular fordi at..

1.Skulle venta til neste avfetningsrunde med børster ja ;)

2 og 3: Denne var laget for å gjøre det enkelt for folk flest.Hansker bruker jeg aldri om det ikke er ting jeg er usikker på, som nanoteknologi.Og skal det først brukes hansker, så er vel støvmaske minst like viktig?Litt om forskjellene på clay bør jeg vel fylle inn etterhvert :)

Takk til deg og alle dere andre :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

• 1 year later...
Johnsen`s  Autospa
Skrevet

Bra jobb:)

• 9 months later...
Skrevet

Meget pen jobb på så kort tid og på en såpass kranglete lakk på så kort tid! :thumbup:

Akkurat denna fargen (170 Sort) kan være et lite hælvete mtp. holos, ekstremt sensetiv for varme og skal ingenting til for å ripe den opp på nytt.

Har prøvd bygge meg litt erfaring med den da jeg og ganske mange kompiser kjører saab med denna fargen. Har alltid kjørt flere steg for å få det fint å holo fritt.

Her er nøkkelen DA uten tvungen rotasjon, fin pad og gjerne litt mer produkt en man vanligvis ville brukt. Etter jeg fikk meg rupes maskin har jeg funnet ut at hvit-hvit kombo funker knall som ensteg på denna lakken, korrigerer overraskende bra og avslutter 100% holofritt å gir den sinnsyke glansen å refleksjonen denna lakken får når den blir behandla rett! :wub:

02' Saab 9-3 Turbo
90' Mercedes 260E
89' BMW 520i
X 95' BMW 328ci Individual
X 88' BMW 320i Cab
X 97' BMW 318i Touring
X 89' Vw Golf 1 cab.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår