Jensenjr

Panther Black...

Har tråla og tråla på forumet og finner mange lignende tråder. Velger å starte en ny da jeg er virkelig stuck og rådvill etter å ha prøvd de komboene jeg kan klare å spore her.

Har korrigert min 2005 Mondeo Panther Black med S3 Gold og Orange Pad. Det blei i for seg blankt og bra ripefritt, men det er etter dette problemene starter.

Har sett flere steder at S30+ og Orange pad skal være en skikkelig holokiller, men jeg får bare ikke dette til.

Har prøvd med forskjellig press, hastighet, pads, men kommer ingen vei med hologrammene. Kjører på med IPA wipedown, men spøkelsene er fortsatt der.

Så også at det ble tipset om Megs UC, men dette gjorde bare vondt værre og lakken mattere.

Har også prøvd S17+ som et mellomsteg på blå og sort pute, men dette gjorde bare vondt verre.

Av komboer jeg har prøvd så langt ser mot alle odds S30+ og Sort waffle ut til å gi minst holos (i den grad det er lite). Gir det noen mening?

Jeg har bare blå. oransje og sorte padder fra scholl og S3Gold, S17+ og S30+.

Noen der ute med tips, råd eller hjelp? ALT tas imot med stor takknemlighet....

Edit: Bruker Flex DA, ikke i besittelse av noe annet...

Øyvind

Endret av Jensenjr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du S30+ og orange på DA eller roterende?

Endret av Reidar
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest igjennom begge, skulle nesten tru det var forskjell fra Ford til Ford...

Jeg har ikke S40 og har prøvd S30 på veldig lave hastigheter uten press..

(null)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du DA eller roterende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg!Hatt 2 sånne på rad nå, og SKAL ha krauss maskin uten tvungen rotasjon til sommeren.Den er visst bra på hologrammer.Prøvde det meste på sist bil, og fint lite i dag..Skal ta de igjen senere i år.Prøve trinn 2-3,orange scholl,S30 eller S40.hardt press og rett av.Det var det eneste som dempa hologrammene en del med meg.Var på hard lakk det da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du DA eller roterende?

Flex DA :)

Føler med deg!Hatt 2 sånne på rad nå, og SKAL ha krauss maskin uten tvungen rotasjon til sommeren.Den er visst bra på hologrammer.Prøvde det meste på sist bil, og fint lite i dag..Skal ta de igjen senere i år.Prøve trinn 2-3,orange scholl,S30 eller S40.hardt press og rett av.Det var det eneste som dempa hologrammene en del med meg.Var på hard lakk det da.

Takk for det! Leste om jobben din på A4'n og det kan ikke ha vært særlig moro heller...

Gir det noen mening at sort Scholl og S30 dempa mer enn orange Scholl og S30?

Tenker bare å kjøre over for glansens skyld, så heller skaffe S40 og andre pads seinere.. :/

Endret av Jensenjr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingenting som gir mening når de verste lakkene dukker opp :) Om du føler det, så gjør det.Har hørt at sort scholl på DA ikke fungerer, men på hologrammer går det kanskje.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei S30 på Orange Scholl. Blir ghosthunting utover våren :)

Endret av Jensenjr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Pass på varmen" er mitt hovedtips her. Varmesensitiv dævel-lakk. S30+ og orange scholl på roterende reddet meg begge gangene, men måtte ikke finne på å gå over 1500 rpm. Måtte avslutte med _null_ press på 7-800 rpm - til og med løfte opp litt. Blir det aldri bra så får du/dere ta en tur til meg, så skal vi nok få tatt knekken på spøkelsene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive