iMAGINE

Utvide samlingen.

Ble interessert i detailing sist sommer og har fått bygd meg opp en liten samling til nå. Vet at det er mye flere produkter som trengs om jeg skal ta en best mulig full detailing.

Laster opp to bilder av samlingen av produkter, i tillegg har jeg noen MF kluter, 2 typer tørkehåndklær en flex DA maskin, 3 pads og noen applicator pads.

38971.jpg

38972.jpg

Har og så klart surfex og prickbort, da det er et must.

Om noen gidder å ta seg tid til å anbefale produkter som jeg bør ha eller at det er et produkt som dere syns er bedere enn hva jeg nå har, så hadde jeg satt stor pris på det.

Eks. jeg mangler noe til å behandle skinnseter og burde derfor handle inn swissvax sit leather kit.

Ønsker å bygge samlingen min til et nivå der jeg kan ta noen detailing jobber og ikke bare på familien sin biler. :)

Lurer og på hva dere syns er best av 3M sin poleringserie og scholl sin.

Håper noen tar interesse :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med:

Scholl s3gold

scholl a17+

scholl s30 easy wipe

Noen pads,feks uber eller meguiars

padbørste

Noen flere børster

kanskje litt såpe

kanskje li mere microfiber

bøtte, mitt?

liten bakplate

Wipedown (meg#34 final inspection, ev scholl cf02 el lign..)

Bare noen kjappe tanker om temaet, og bare mine personlige meninger:) Sikkert glemt noe:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe gode tips ja og bra du tar initativ. Kan jo skrive alt jeg har så dere slipper å skrive det :P

Swissvax detailingbrush, Jordan hard kost, div. male pensler til påføring, meg's wool mit, meg's rim brush, CG vaskebøtte m/gritguard, Meg's APC, karcher foam gun.

Kan man ha liten bakplate på flex? Det kan komme til nytte ihvertfall, hehe.

Noen konkrete tips til MF og børster? Gjerne tips til ny mit og. Samme gjelder noen typer såper. Vil gjerne vite hva dere anbefaler og til de tingene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys - Citrus Wash + Gloss og Nanolex reactivating shampoo er to såper jeg har prøvd en stund nå og som jeg er veldig godt fornøyd med :)

Når det gjelder å kjøpe seg ny mitt er Dodo Juice - Supernatural wookiee mitt den som stikker av med seieren ut av de jeg har prøvd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive