Glenn L

Lakkering Stavanger/Sandnes

Hei!

Sitter og lurer på om det er noen her inne som har god erfaring med noen lakkverksted i stavanger/sandnes?

Tenkte jeg skulle ta en tur å forhøre meg om pris (Bulk i bagasjelokk som også trenger lakk, en liten lakkskade rett bak hjulet, høyre side fremme, samt skade på bakfanger.....)

Satser jo på å få dette rimeligst mulig, dog skal det ikke se billig ut :P

Takker på forhånd for evt. svar ^^,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hinna lakkering er veldig bra , kansje ikke de billigste men arbeidet er topp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet ikke tilfeldigvis noe om Propaint på Hinna? Har forført meg om pris der en gang og ble litt overrasket da de kun skulle ha 5000 eks.moms for bulkoppretting +lakkering av bakluke, dog ser jeg at folk på div forum har blandede erfaringer derfra...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt litt div om propaint, men bare lovord om Hinna lakkering. Jeg har brukt Bavaria Autoservice på Bryne, å de leverer også flott resultat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil strekke deg litt lenger, så kan jeg anbefale Torland Autolakk på Nærbø. Jeg har ikke lakkert min egen bil der, men har sett mye av arbeidet hans, og det er en dyktig liten gjeng som arbeider der :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde en bil inne hos propaint , for å gjøre en lang historie kort - finn noen andre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil strekke deg litt lenger, så kan jeg anbefale Torland Autolakk på Nærbø. Jeg har ikke lakkert min egen bil der, men har sett mye av arbeidet hans, og det er en dyktig liten gjeng som arbeider der :)

Iallefall hvis du er fargeblind. Jeg hadde en kar innom her med en Volvo cab, som er en gulaktig farge, som hadde fott opplakkert litt hos torland, og jeg kunne se på 50 meters avstand at fargen på disse var mere grønn, en gul, å ba han gå tilbake å få dem til å ta det på nytt. Greit at de kan bomme på nyansen av og til, men da bør de ha såpass stolthet at de tar det på ny, og ikke bare leverer det ut til kunden og "håper på det beste" å iallefall på en såpass nyoppstartet plass.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive