Daniel R

BMW å holo trøbbel

Hadde en jobb på en sort 2010 1-serie her i helga... å der møtte jeg på noe uvanlig...

Skulle bare være en 1-stegs jobb men ble jo 2 da jeg ikke var happy...

Kjørte først på med mg speedglaze på gul mg pute som for meg funker gull hver gang...

600 1 pass

1800 2 pass siste uten press

600 1 pass uten press

Meeeen nei, holos som fan! (vertfall litt, men skal ikke være noe)

Prøvde å avslutte 2 runder uten press på 1800 og 2000 rpm....

ikke F..... fortsatt spøkelser

Gikk over å testa s30 med orange scholl pad, samme kjøremetode... meeen nei...

Fatta ikke helt dette... lakken er jo hard som f på denne bilen, jeg har også tatt mer en 1 sort bmw 1-serie gjennom min tid før uten problemer...(men ikke så ny årgang)

hadde garantert fått holofritt med mildere kombo men ønsker jo å få korigert litt også selv om det bare er 1-stegs, så det var ikke aktuelt...

endte opp meg å kjøre hele suppa på s03gold gul pute og s30 orange pute på flex da etterpå... da ble den meeeget bra, men var ikke det jeg tok betalt for :P (meget godt fornøyd eier da :D )

Er det bare jeg som har vært litt føkka i hodet i helga eller?

Bilen var ikke omlakkert og lå på fine +-150my

Noen tanker, ideer, erfaringer å dele?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger (ganske ofte) så får man ikke til kombinasjonen god korreksjon og hologramfritt resulatat med en 1-stegs jobb. Ei heller hologramfritt med roterende i det hele tatt. At du fikk det bra med noe så enkelt som S30 og flex DA synes jeg du skal si deg fornøyd med :)

Lakk som er hard å korrigere men likevel vanskelig å avslutte pent på har jeg vært borti flere ganger selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var noe forbanna dritt... har merka det selv tidligere også, men har ikke vært 1 stegs jobber så har ikke brydd meg og har da ikke hatt den store betydningen... men men, thats life :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive