Bernhard

Innvendig vinyl!

Ja, jeg lurer da litt på åssen dere andre går frem..

Selv så børster jeg først av dash osv med interiørbørste hvor jeg holder en støvsuger under, så drar jeg over med en tørr Microfiber, hvis det trengs så sprayer jeg Duragloss APC på en fuktig Microfiber og jobber det litt inn før jeg snur kluten og tørker over.. Til slutt sprayer jeg Chemical Guys Silk Shine på en ren Microfiber og legger det på og tørker vekk det overflødige med den andre siden....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen som helst peiling på interiørdetailing da..

Men jeg bruker først å blåse trykkluft i alle luftekanalene, mens jeg har vifta på full guffe.

Så tørker jeg over alt med en tørr Microfiber, samt div børster i alle sprekkene.

Deretter vasker jeg alt med apc, etterfulgt av beskyttelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støvsuge med fin børste -> DP TIC med All Purpose Microfiber og Meg's slide-lock børste -> Tørk -> OPT Protectant :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støvsuger alt først, kompressor, Microfiber, mfpad og bøtte med Chemical guys greenclean -> Microfiber pad + optimum protecant/Silk shine/IZ cockpit shine +++

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Pirex

Er den Optimum Protectant du selger det samme som Optimum Leather Protectant?

Fikk med denne på en bestilling fra Autoglym i sommer, men har ikke rukket prøve den enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støvsuging med børstehode --> Sprekker og drit med q-tips og andre passende saker -> Green Clean fra Chemical Guys med en Microfiber --> Tørke over --> Optimum Protectant :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
@Pirex

Er den Optimum Protectant du selger det samme som Optimum Leather Protectant?

Fikk med denne på en bestilling fra Autoglym i sommer, men har ikke rukket prøve den enda.

Svarer for Ketil jeg. Ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive