325i

Leathermaster Soft Cleaner

Har kjøpt meg 1.liter med LM soft cleaner, står på bruksanvisningen at man skal dryppe et par dråper på en svamp å rense \ vaske osv osv....

Får liksom ikke helt dreisen på det det, føler at det er lite skum osv, selv om jeg børster etterpå.

Det jeg lurer på er:

¨Kan jeg blande denne ut å helle på en sprayflaske å spraye på setet for så å skrubbe med skinn børste, jeg mener da at det blir en rens på flaske slik som feks Swissvax sin leather cleaner.

Hvor mye skal jeg blande LM soft cleaner ut for å få samme styrke??

Stress og holde på me den svampen å de dråpene, enklere å bare spraye på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må du ha skum? Jeg kan ikke se at det skal være et suksesskriterie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg renset sofagruppen hjemme med Soft Cleaner forrige helg. Tømte over på en sprayflakse og sprayet på litt produkt før jeg brukte SV sin skinnbørste. Resultatet ble ikke nå dårligere enn Leather Cleaner :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun brukt LM strong cleaner, men min flaske var bare 250 ml så den var grei å håndtere.

Skjønner at det er litt stress å holde på med dråper ut fra en litersflaske.

Min fremgangsmåte er å bruke en fuktig svamp, jeg bruker Autoglym skinnsvamper, og så tar jeg et par dråper med skinnrens på svampen før jeg klemmer på den til det begynner å skumme.

Så jobber jeg rensen inn i setet og har også en skinnbørste på baklommen dersom det trengs litt mer rense-effekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ingen som har blandet den 50\50 med vann å bare sprayet den på for så å børste??

Syns skum gir meg en bra peikepinn på renseeffekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive