errihm

Rihm´s e46

Skal lage en logg om bilen jeg kjøpte for et par uker siden. Har ikke fått gjort så mye den enda, uten om å bestille litt godsaker fra nette. Er en 3 serie 318i m43 fra 2000. Bilen er i relativt god stand, og kun kjørt 134 000 km.

Planen min var å vasken bilen DCN style i dag, samt legge på blackhole og Collinite 476. Men været ville det annerledes. Ifølge yr.no skulle det bli stålendes vær i dag, men det viste seg ikke å være helt sant. Derfor må legging av voks utsettes til helgen. Men en kjapp vask ble det for det om ^_^

CIMG0869.JPG

CIMG0870.JPG

CIMG0871.JPG

CIMG0872.JPG

Det første som ble gjort var å dynke bilen med Prickbort. Den fikk ligge på bilen i ca.5-6 minutter mens jeg spiste lunsj. Bilen ble så spylt, og påført Surfex hd 1+10.

Felger fikk VP Billberry 1+3.

CIMG0883.JPG

Motoren fikk også smake på Surfex + børste

CIMG0877.JPG

CIMG0886.JPG

CIMG0889.JPG

Bilen ble så vasket med MF mitt og CG Citrus wash + Gloss. Kun 1 bøtte denne gang, da bilen allerede er full av vaskeriper fra før av, og bilen skal poleres senere i vår.

CIMG0888.JPG

Tørke bilen mens det regner? Bestemte meg for å droppe tørkingen. Så dette ble resultatet.

CIMG0891.JPG

CIMG0890.JPG

CIMG0898.JPG

Endret av errihm
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser da ut ifra bildene ut som en hel og pen e46 dette.

Noen planer for bilen videre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første omgang skal jeg få på den noen nye felger, bbs lm/ CSL replica,få bytta ut de orange blinklysene. Muligens senke den også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut den her, og fine planer du har :) Mange BMW'er her om dagen nå :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres helt riktige ut de planen du har.

Blir nok helt kanon til slutt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått gjort litt diverse ting med bilen i det siste.

Fikk kjøpt meg noen nye høytalere og Kenwood spiller fra USA. Rockford Fosgate T152-S komponent system til fronten og PRIME R152 full range bak.

Har dog kun fått instalert høytalerene i fronten, da jeg har hørt rykter om at det er et rent helvete å bytte høytalerene bak på stasjonsvogner.

IMG_0583.JPG

IMG_0580.JPG

FIMG_0589.JPG

Gikk også over alle dør karmene i bilen med Vp apc, surfex hd og q-tips her en dag. Da det hadde samlet seg opp masse drit i løpet av vinteren.

IMG_0607.jpg

Rent og pent.

IMG_0609.jpg

Skiftet luft filter

IMG_0611.JPG

Fikk også skiftet ut de oransje blinklysene (side blink + front blink)

IMG_0610.JPG

Priken over "I"en for denne omgang ble montering av instrument ringer. :thumbup:

IMG_0612.JPG

IMG_0615.JPG

IMG_0617.JPG

Det som står igjen på programmet nå er nye felger og nye skilt. Så er den klar for BMW- Syndikat AF i sommerferien ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :) Godt å få vasket i karmer og slikt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin BMW du har.

Synes du skal skifte tilbake til orange blinklys igjen. Synes disse bilene er fine med orange bliklys.

BBS LM replika sitter nok som et skudd på denne bilen :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke i tvil om at de ser fine ut med orange blinklys, men jeg syntes også de får bilen til å se litt tam ut (gammel man med hat.) ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive