dj john

swissvax blue weiss

hei,jeg trenger noen råd ang.kjøp av bmw sv voksen..jeg har jo cr voksen,mystery,insignis og shild voksene fra swissvax..trenger jeg egentlig no bmw voks da?jeg er jo en som vil ha det meste innen sv sine produkter..jeg har jo som sagt en bmw som jeg er veldig glad i:)takker for innspill

post-3438-0-01605900-1332271747_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og nei :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du har så det rekker en stund med de du har,men så var det den kjøpegleden da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger og trenger. Du trenger vel strengt tatt bare en av de du har, og sikkert veldig lite av det du bruker som vaskeutstyr.

Det er gøy med nytt, noe du sikkert har skjønt selv siden du har såpass med SV-voks, men nødvendig er det vel ikke.

Jeg synes du skal kjøpe Blue Weiss om du har lyst og penger til den. Har ikke prøvd den selv i og med at det ikke er noe BMW-er å vokse her i gården, men noe dårlig voks tror jeg ikke det er.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he..flotte svar her:)ja jeg har råd til det og ja jeg lider av bilpleie galskapfetisj :rofl1: Arne du har jo rett..jeg har jo voks i noen år her for å si det slik..men det er det å prøve no nytt da..spenende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken selv om jeg skal kjøpe inn forskjellige typer Swissvax, men fant ut at voksene mine tørker ut før jeg får brukt de. Men uansett så driver jeg og kjøper inn... Madness?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert mang en bilpleieentusiast som vil prøvesmake litt Swissvax, så hvis dere MÅ bli kvitt det kan dere helt sikkert få til litt bytting med andre forumister!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken selv om jeg skal kjøpe inn forskjellige typer Swissvax, men fant ut at voksene mine tørker ut før jeg får brukt de. Men uansett så driver jeg og kjøper inn... Madness?

det har jeg faktisk ikke tenkt på..godt jeg ikke er aleine om dette bilprodukt hamstringen da ^_^
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er flere her inne..! om du tester blue weiss må du gjerne komme med tilbakemelding på hvordan den er på BMW-lakk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er flere her inne..! om du tester blue weiss må du gjerne komme med tilbakemelding på hvordan den er på BMW-lakk :)

ja men det ska jeg få til:)la inn en ordre på blue weiss og no annet snadder idag ;)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steik..! Noen som har mer enn andre ser jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vell nesten alt til swissvax x 2,pluss masse fra cg også :thumbs: viktig å ikke gå tom vet,u ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive