Gå til innhold

Oppdatering av forumet i kveld 20/03

Recommended Posts

• Admins
Skrevet

Forumet blir i kveld utilgjengelig fra kl 00:00 til 01:00 pga. oppgradering av forum softwaren til versjon 3.3.0

Er ganske mange nyheter, men de fleste er funksjoner som bare moderatorer og admins bruker.

I hovedsak skal forumet bli ganske mye raskere å bruke, og forbedret poeng "Creds" system hvor man kan se i profilen sin, hvilke emner og innlegg man har mottatt poeng i.

Christoffer
Skrevet

I hovedsak skal forumet bli ganske mye raskere å bruke, og forbedret poeng "Creds" system hvor man kan se i profilen sin, hvilke emner og innlegg man har mottatt poeng i.

Vil dette ha tilbakevirkende kraft?

• DCN Poeng 1
  • Admins
Skrevet

Vil dette ha tilbakevirkende kraft?

Ja :)

sandera
Skrevet

Akkurat det har jeg savnet, så det er flott! Godt jobbet dere som holder på med dette.

Blir forøvrig vanskelig å finne noe annet å gjøre i natt.

Asbjørnsen Automobilvaskeri

JensChristian
Skrevet

Første tanke: God grunn til å legge seg tidlig ikveld.

Andre tanke: Jeg vil jo prøve de nye funksjonene med én gang!!!

Stusjelig
Skrevet

Valgets kval det der Christian:P

blir artig å se forandringene :)

JensChristian
Skrevet

Sånn jeg forstod det vil man kunne se hvilke innlegg man har fått cred på fra fortiden, ikke bare de innleggene som kommer etter oppdateringen fra 3.2.3 til 3.3.0.

• Admins
Skrevet

Minner på denne igjen. Da det er 20 min til ;)

Skrevet

Da er det vel bare å sette vekkerklokken på 01:00 og gå og legge seg.

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

• Admins
truhaa
Skrevet

Husk sikkerhetskopi også da ;)

Så kan jo de som vil bare være på FB kontoen til DCN den timen ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

hehe stemmer det som Christer sier :P

JensChristian
Skrevet

Cred-systemet ser ikke ut til å ha hatt tilbakevirkende kraft. Når jeg går inn i "Reputation" og velger "received" kommer alle postene opp med 0 "Cred". :(

Tyggern
Skrevet

Og litt drøyt at hele posten kommer opp.... Iphonen fikk litt å jobbe med når den skulle laste 5-6 S&S på en gang....

Ble mange bilde elementer :)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

TobiasW
Skrevet

På min pc er DCN.no akkurat den samme som før, ser ingen forskjell på credspoeng... Kanskje jeg må restarte shæiten?

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Tyggern
Skrevet

Inn på "min profil"

også ligger det en "fane" som ligger på venstre side som heter "reputation" nr.3 fra toppen.

trykk på den også kommer det opp 2 valg til høyre, given rep og resived rep.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår