Gå til innhold
Krisse

Lister på Golf IV

Recommended Posts

Krisse    332
Krisse

Har en Golf IV i gården som skal få titalls timer med kjærlighet i nærmeste fremtid. Støvsuget i over 3 T idag og tittet litt rundt om. Helt nede på dørene på innsiden er det tykke gummilister. Tenkte jeg skulle fjerne disse, men skjønte ikke helt patenten. Er jo mulig å få vasket bak, men er jo best å få de av. Ser ut som noen hvite klips som er smeltet fast i listene og klipsen er inne i et hull i metallet på døra. Kan skaffe bilde i morgen hvis det hjelper :) Disse runde klipsene var løse, så jeg kunne dra de inn og ut, men ikke helt ut så listen fulgte med :) Sorry for håpløs beskrivelse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TobiasW    322
TobiasW

Skjønte ikke helt dette, men legg ut bilde så er det lettere å forstå :) Godt å høre at du er i detailinghumøret!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
inDesign    86
inDesign

Den er bare å dra i. Men for sikkerhets skyld så drar du innom møller for å hente noen flere klips... De pleier å knekke idet du demonterer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bigbird    11
Bigbird

God info fra Highline. Min erfaring er at det er lettere å ta av lista enn å få den på igjen. Plast kan fort knekke eller bli svekket når det er kaldt. Lykke til :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig