Gå til innhold

TAS: BMW F10 520DA med lakken fra H.....te

Recommended Posts

FiveInline
Skrevet

Bilen så jo ræva ut når du fikk den..

50/50 bildene var helt rå! Og resultatet var jo helmaks!

Cred i lange baner her! :)

Kenneth O
Skrevet

Mye bra 50/50 bilder her! Og bilen ble jo bedre enn ny :) Cred gitt!

'09 Mazda 6 Sport 2.2 MZR-CD

Tyggern
Skrevet

Takker og bukker. Får jo et snev av inspirasjon til å lage noen flere S&S nå.

Har vert en liten bit siden sist.

Angående Quiz:

Ser jo nå eller kommer jo på at det er faktsik 4 ting som er forskjellig på de to bildene.....

Fasit kommer.

Men siden det er noen som har vert inne på 3 av tingene (ikke den siste som jeg tenkte på, men den jeg hadde glemt)

Skal jeg ta kontakt med vedkommende før fasiten kommer. :)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Skrevet

Fantastisk jobb. Utrolig så sliten den var i lakken. Et lite tips når eg ser maskeringen rundt takluka. Bare åpne den litt i stedet. Ufattelig strøken den ble. Glad jeg gikk fra svart bmw til hvit når jeg ser dette :-)

Skrevet

Fantasisk jobb ja.Det jeg lurer over er la du C-quarts först og Swiss voksen over eller er det C-quarts bare på panseret og swiss voks på resten av bilen.Er ganske så ny her inne men skal pröve og legge C-qarts nå til påsken på min BMW.

Skrevet

Utrolig bra forvandling! Tydeligvis kjørt mye i børstevask denne!

Detailing på øverste nivå :thumbs: Cred!

Ole Gunnar
Skrevet

Fantastisk jobb Torgeir :-)

Masse flotte 50-50 bilder.

Cred selvfølgelig :-)

Tyggern
Skrevet

Fantastisk jobb. Utrolig så sliten den var i lakken. Et lite tips når eg ser maskeringen rundt takluka. Bare åpne den litt i stedet. Ufattelig strøken den ble. Glad jeg gikk fra svart bmw til hvit når jeg ser dette :-)

Takker.

Det tenkte jeg aldri på, blir "gummilista rundt luka med ned når du åpnet takluka?

Fantastisk jobb :D Bøtter med cred!!

Bøtter med Takk :)

Fantasisk jobb ja.Det jeg lurer over er la du C-quarts först og Swiss voksen over eller er det C-quarts bare på panseret og swiss voks på resten av bilen.Er ganske så ny her inne men skal pröve og legge C-qarts nå til påsken på min BMW.

Takk. Ja jeg la faktisk voks over, selv om det er helt unødvendig.

Var mest intresert i å prøvelegge den, også vil det vel kanskje gi bedre holdbarhet en på resten av bilen.

Det fikk stå ca 20 timer før jeg la voksen.

Søkketa Torgeir, det der ble veldig pent:-)

Takk Brynjar.

Endelig tid til å titte over denne som en helhet :) Flott arbeid Torgeir :)

Takk Bernhard! ting tar tid ;)

Utrolig bra forvandling! Tydeligvis kjørt mye i børstevask denne!

Detailing på øverste nivå :thumbs: Cred!

Takk, har nok fått sin andel børster ja... ikke i noen snill maskin heller...

Fantastisk jobb Torgeir :-)

Masse flotte 50-50 bilder.

Cred selvfølgelig :-)

Takk Ole Gunnar. bildene gjorde nesten seg selv på denne bilen. :)

Mvh Torgeir Thorud

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Skrevet

Så sykt bra jobb dette! Svettet noen liter på denne tenker jeg! :thumbup: Cred!

Dahlsveen
Skrevet

Knallgode 50/50 bilder! Kreditt avlevert :thumbup: Husket du Bare Bones eller er det jeg som må pusse linsene?

Tyggern
Skrevet

Knakende bra SS dette med meget gode bilder:) Strøkent resultat, godt jobba!

Takk for det, bildene er vel så som så.. ;)

Så sykt bra jobb dette! Svettet noen liter på denne tenker jeg! :thumbup: Cred!

Takk, ble fylt på litt væske underveis med denne bilen ja

Knallgode 50/50 bilder! Kreditt avlevert :thumbup: Husket du Bare Bones eller er det jeg som må pusse linsene?

Takker, selvfølgelig :) var et av svarene fra quizen det :)

Men det er jo stort sett mørkegrå filt innerskjermer på disse... så de blir liksom ikke sorte uansett.

Er vel bare den korte delen som er inne i framfangern foran hjulet som er plast....

Mvh Torgeir Thorud

hmsilset
Skrevet

Oi, har ikke sett denne før nå..Ser kjempebra ut :) Cred for masse fine bilder og write up!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

EbAutoshop
Skrevet

Fantastisk jobb på denen bilen! Det var jeg som bestilte jobben og det ble levert topp kvalitet som dere ser.

Har ikke problemer med å anbefale deg til andre!

Mvh.

Andreas,

EB Trading

Skrevet

Dette så ut som uhorvelig mye jobb, var litt snodig att det ikke ble mer hologrammer etter skikkelig hard kjøring med S02, da var vel lakken (som du beskriver) JÆVLIG hard.

Cred for kjempe jobb og knall god S&S! :thumbup:

Skrevet

:thumbs:

Får jeg flere unger så skal ihvertfall den ene kalles opp etter deg! Kredverdig så det holder. Jeg elsker slik hard lakk - bare å legge på 100kg, flat bakplate, 2000 rpm og stå på til det ryker av wipedown 2 minutter etterpå :) Behøver ikke løfte jern den måneden ihvertfall....

Hjulbuer, felg, dekk, eksosstusser, tak-antenne og emblem bak er fasit til Quiz forresten ;)

Tyggern
Skrevet

Takk Gutter for hyggelige tilbakemeldinger!

Og Essie; godt å ha deg tilbake i slaget igjen,

Med dinne humoristiske innslag og iver alltid godt å se deg i slaget.

Fantastisk jobb på denen bilen! Det var jeg som bestilte jobben og det ble levert topp kvalitet som dere ser.

Har ikke problemer med å anbefale deg til andre!

Mvh.

Andreas,

EB Trading

Godt å høre du er fornøyd! :) Takk

Mvh Torgeir Thorud

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår