Gå til innhold

Recommended Posts

Øystein
Skrevet

Noen gode tips til mini-støvsugere som både tar liten plass og har ok sugeevne (tar smågrus/gris)?

Tenker da kun på tørr, og såpass små at de kan være i en veske i bagasjerom.

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Skrevet (endret)

Har en Black & Decker Dustbuster Pivot Auto (puh). Den går på 12v (sigarettennerplugg) og fungerer fint til å ta småtterier med. Kommer i en bag og min ligger i bilen. Har også en slange som man fester inn på selve enheten så den blir litt enklere å bruke.

Tror min var kjøpt på Bilxtra for ca en 400-lapp.

Edit: jeg har forrige modell av denne: http://www.blackanddecker.com/power-tools/PAV1200W.aspx

Endret av kenset
Skrevet

Jeg har 18v utgaven av denne og det var kraftigste håndstøvsuger jeg kom over når jeg skulle kjøpe (kosta vel rundt 2000kr).

Kona liker den, jeg synes ikke den er bra nok for bilbruk, mye dritt som fester seg i teppene på bilen osv.

Personlig tar jeg heller bryet med å leite fram den store sugeren om jeg skal ta over bilen, men det er sikkert greit på grus og dritt om du tenker å bruke den omtrent daglig.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår