Øivind S

Fikse rennemerker på takrails

Hva anbefaler dere å bruke for å polere bort rennemerker på takrails? Gjelder en Passat highline, men stålrails.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cg metal shine, autosol eller rubbing med maskin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Det så meget bra ut ØHN, skal gjøre en test på Passat en :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som meget bra resultat - og akkurat hva jeg trenger. Hvor får jeg tak i "D151"? Har BilXtra/Mekonomen sånt, eller må jeg handle på nett? Evt annet lettere tilgjengelig som kan brukes?

Endret av Gunnar
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som meget bra resultat - og akkurat hva jeg trenger. Hvor får jeg tak i "D151"? Har BilXtra/Mekonomen sånt, eller må jeg handle på nett? Evt annet lettere tilgjengelig som kan brukes?

Norsk Prol skaffer nok, ellers må du handle fra England eller lignende. De fleste All-in-one polisher med medium slipemidler gjør nok samme jobben som denne fra Meguiar's. Men denne er meget anvendelig, god å bruke og ser bra ut. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autosol er vel det letteste å få tak i, og mye det samme resultatet som ØHN fikk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har prøvd med autosol uten å komme noen vei i det hele tatt. Har og scratch x og cleaner wax fra meguiars, og har vel noe rubbing compound fra turtle eller sonax eller hva det nå er.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er denne mot Swissvax sin metal polish ØHN? Evt andre med kjennskap?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker liten myk pad på roterende og mildt produkt.Forsvinner ganske så fort merker da :) Trøver med andre produkter for hånd først, men ser temmelig fort om det vil bli bra eller ikke :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våtsliping med 2000- og 3000-grit gjør også susen... men da skal man jaggu være forsiktig.

Evt funker autosol på spiderpad på roterende veldig, veldig bra, men tar også veldig, veldig lang tid...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive